- NABÓR PRACOWNIKÓW
- Nabór pracowników w Urzędzie Miejskim w Prudniku
Nabór na wolne stanowisko pracy
INFORMACJA DOTYCZĄCA WYNIKU NABORU NA STANOWISKO
„Podinspektor ds. budownictwa”
w Urzędzie Miejskim w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3
Informujemy, iż w wyniku przeprowadzonej oceny kandydata na w/w stanowisko Komisja nie dokonała wyboru.
Burmistrz Prudnika
Grzegorz Zawiślak
Informacja dot. wyniku naboru.pdf (117,63KB)
INFORMACJA DOT. NABORU NA STANOWISKO
„Podinspektor ds. budownictwa”
Informujemy, iż do kolejnego etapu naboru tj. rozmowy kwalifikacyjnej zakwalifikowano 1 osobę.
Rozmowa z kandydatem, odbędzie się w dniu 13 września 2021 r. o godz. 7.30 w Urzędzie Miejskim w Prudniku, ul. Kościuszki 3, w pok. Nr 116 /I piętro/.
Kandydat, który został zakwalifikowany zostanie powiadomiony telefonicznie lub mailowo.
Burmistrz Prudnika
Grzegorz Zawiślak
Informacja dot. naboru.pdf (139,92KB)
BURMISTRZ PRUDNIKA
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
w Urzędzie Miejskim w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3
„Podinspektor ds. budownictwa”
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe z zakresu budownictwa lub średnie z zakresu budownictwa i 3 letni staż pracy.
2. Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność sporządzania kosztorysów inwestycyjnych,
2) umiejętność analizy dokumentacji technicznych,
3) ogólna znajomość przepisów prawa budowlanego, znajomość zagadnień związanych z realizacją procesów inwestycyjnych.
4) znajomość infrastruktury gminy,
5) sumienność i samodzielność.
- mile widziane: uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub ubieganie się o ich nadanie.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem do realizacji inwestycji,
2) realizacja i rozliczenie zadań inwestycyjnych i remontowych,
3) przygotowywanie kosztorysów inwestorskich,
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) miejsce pracy – budynek Urzędu Miejskiego w Prudniku przy ul. Kościuszki 3, wyposażony w windę dla osób niepełnosprawnych, praca w pomieszczeniach biurowych usytuowanych na I piętrze,
2) pełny wymiar czasu pracy,
3) narzędzia pracy: telefon, komputer, kserokopiarka, skaner,
4) praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6 %.
6. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV ),
3) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) kserokopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
6) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 6 września 2021 r. do godz. 14.00 w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Prudniku lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko „Podinspektor ds. budownictwa”.
Aplikacje, które wpłyną do jednostki po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Prudniku.
Nabór przeprowadzony będzie w formie rozmowy kwalifikacyjnej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).
Klauzula informacyjna dot. zbierania danych osobowych związanych z naborem na stanowisko pracy w Urzędzie Miejskim w Prudniku znajduje się na stronie internetowej www.bip.prudnik.pl .
Burmistrz Prudnika
Grzegorz Zawiślak