- PRZETARGI, OFERTY I KONKURSY
- Zamówienia poniżej 130 tysięcy zł
Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na "Unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Prudnik w 2021 r."
ZAPYTANIE OFERTOWE O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ NIEPRZEKRACZAJĄCEJ RÓWNOWARTOŚCI KWOTY 130 000 zł
Burmistrz Prudnika ogłasza procedurę zapytania ofertowego na wykonanie zadania: „Unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Prudnik w 2021 r.”
Zadanie obejmuje demontaż, zbieranie, załadunek, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest pochodzących z terenu nieruchomości położonych na terenie Gminy Prudnik.
Zadanie obejmuje demontaż pokrycia dachowego i elewacji z płyt falistych i płaskich, załadunek, transport oraz unieszkodliwianie w ilości ok. 2,68 Mg (ok. 161,78 m2) oraz transport, załadunek i unieszkodliwienie zdeponowanych na nieruchomościach płyt azbestowych w ilości ok. 74,59 Mg (ok. 4 728,34 m²).
Łączna ilości odpadów zawierających azbest to ok. 77,27 Mg (4 890,12 m²).
Wykonawca zobowiązany będzie do ustalenia daty wykonywania prac z właścicielem (posiadaczem) nieruchomości oraz sporządzenia harmonogramu, jednakże całość robót musi zostać ukończona do dnia 08.11.2021 r.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie warunków określonych w opisie zapytania ofertowego.
Jedynym kryterium będzie cena o znaczeniu 100%.
Oferty należy składać w terminie do dnia 26.08.2021r. do godz. 15.15. Oferta może być złożona za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście na adres Zamawiającego: Urząd Miejski w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3.
Osoby uprawnione do kontaktu z oferentem:
Jadwiga Mulik, Urząd Miejski w Prudniku, pokój nr 3, tel. 77/4066210
Szymon Kroczak, Urząd Miejski w Prudniku, pokój nr 11, tel. 77/4066212
Zastępca Burmistrza
Jarosław Szóstka
Załacznik nr 5.docx (31,86KB)
Załącznik nr 4.docx (15,97KB)
Załącznik nr 3.docx (24,77KB)
Załącznik nr 2.docx (19,53KB)
Załącznik nr 1 - Wykaz nieruchomości objetych zadaniem.pdf (1,15MB)
Zapytanie ofertowe.pdf (3,88MB)