Nabór na wolne stanowisko pracy
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
Urząd Miejski w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3
stanowisko „Podinspektor ds. rozliczenia podatku VAT, środków trwałych, przedmiotów nietrwałych i inwestycji”
Burmistrz Prudnika informuje, że kandydatka wybrana w drodze otwartego i konkurencyjnego naboru, ogłoszonego w dniu 20 lipca 2021 r., na stanowisko urzędnicze – Podinspektor ds. rozliczenia podatku VAT, środków trwałych, przedmiotów nietrwałych i inwestycji nie przyjęła oferty pracy.
W związku z powyższym na wyżej wymienione stanowisko została wybrana kolejna kandydatka z listy naboru spełniająca wymagania określone w ogłoszeniu o naborze Pani ALINA WŁOCH zamieszkała w Prudniku.
Uzasadnienie wyboru:
Pani Alina Włoch podczas testu i rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się dobrą znajomością przepisów i zagadnień niezbędnych do wykonywania pracy na tym stanowisku.
Burmistrz Prudnika
Grzegorz Zawiślak
Informacja o wynikach naboru ...pdf (105,46KB)
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
Urząd Miejski w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3
stanowisko „Podinspektor ds. rozliczenia podatku VAT, środków trwałych, przedmiotów nietrwałych i inwestycji”
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana Pani Agnieszka Włodarczyk zam. w Prudniku.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Agnieszka Włodarczyk spełniła wymagania stawiane przy naborze.
Przeprowadzona ocena testu i rozmowy kwalifikacyjnej wykazała, że Pani Agnieszka Włodarczyk posiada odpowiednią wiedzę i predyspozycje do zatrudnienia na w/w stanowisku.
Burmistrz Prudnika
Grzegorz Zawiślak
Informacja o wynikach naboru.pdf (76,92KB)
INFORMACJA DOT. NABORU NA STANOWISKO
„Podinspektor ds. rozliczenia podatku VAT, środków trwałych, przedmiotów nietrwałych i inwestycji”
Informujemy, iż do kolejnego etapu naboru tj. rozmowy kwalifikacyjnej zakwalifikowano 2 osoby.
Rozmowy z kandydatami, odbędą się w dniu 20 sierpnia 2021 r. od godz. 1200 w Urzędzie Miejskim w Prudniku ul. Kościuszki 3, w pok. Nr 116 /I piętro/.
Kandydaci, którzy zostali zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.
Zastępca Burmistrza
Jarosław Szóstka
INFORMACJA DOT. NABORU NA STANOWISKO
„Podinspektor ds. rozliczenia podatku vat, środków trwałych, przedmiotów nietrwałych i inwestycji”
Informuje się osoby, które złożyły dokumenty aplikacyjne w naborze na w/w stanowisko i spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu, że nabór przeprowadzony będzie w formie testu pisemnego oraz rozmowy kwalifikacyjnej.
Test odbędzie się w dniu 16 sierpnia 2021 r. o godz. 1400 w Urzędzie Miejskim w Prudniku ul. Kościuszki 3, w pok. Nr 116 /I piętro/.
Kandydaci, którzy zostali zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.
SEKRETARZ GMINY
Marek Radom
BURMISTRZ PRUDNIKA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE -
w Urzędzie Miejskim w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3
stanowisko:
„PODINSPEKTOR DS. ROZLICZENIA PODATKU VAT, ŚRODKÓW TRWAŁYCH,
PRZEDMIOTÓW NIETRWAŁYCH I INWESTYCJI”
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie: wyższe ekonomiczne (kierunek finanse, rachunkowość) lub wyższe administracyjne (kierunek administracja) lub średnie ekonomiczne i 3 letni staż pracy.
2. Wymagania dodatkowe:
1) umiejętności zawodowe:
a) znajomość przepisów prawnych z zakresu zadań realizowanych na stanowisku,
a w szczególności ustaw: o podatku od towarów i usług, o finansach publicznych,
o rachunkowości, o samorządzie gminnym,
b) znajomość obsługi komputera, programów Pakiet Office (Word, Excel),
c) terminowość.
2) predyspozycje osobowościowe:
a) samodzielność, umiejętność organizacji pracy własnej i współdziałania w zespole,
b) odporność na stres, komunikatywność, sumienność, systematyczność, obowiązkowość.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) prowadzenie rejestrów i rozliczeń podatku VAT na poziomie Urzędu Miejskiego (ewidencja zakupu, sprzedaży, sporządzanie deklaracji VAT-7, ewidencja księgowa),
2) prowadzenie rozliczeń podatku VAT na poziomie scentralizowanym dla Gminy Prudnik (weryfikacja cząstkowych rejestrów sprzedaży i zakupu podległych jednostek organizacyjnych Gminy, sporządzanie Jednolitego Pliku Kontrolnego, sporządzanie zbiorczej deklaracji VAT-7, ewidencja księgowa podatku VAT na poziomie Gminy),
3) ewidencja środków trwałych i przedmiotów nietrwałych, przygotowanie danych na potrzeby sprawozdawczości,
4) prowadzenie w systemie komputerowym ewidencji faktur dotyczących inwestycji:
- kompletowanie i dekretowanie dokumentów dotyczących inwestycji,
5) rozliczanie inwentaryzacji oraz sporządzanie protokołów różnic inwentaryzacyjnych.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) miejsce pracy – budynek Urzędu Miejskiego w Prudniku przy ul. Kościuszki 3, wyposażony w windę dla osób niepełnosprawnych, praca w pomieszczeniach biurowych usytuowanych na I piętrze budynku,
2) praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
3) wyposażenie stanowiska pracy: telefon, skaner, kserokopiarka,
5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Prudniku w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł powyżej 6%.
6. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV),
3) kwestionariusz osobowy osoby ubiegających się o zatrudnienie,
4) kserokopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
5) kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
6) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 4 sierpnia 2021 r. w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Prudniku lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Podinspektor ds. rozliczania podatku VAT, środków trwałych, przedmiotów nietrwałych i inwestycji”.
Aplikacje, które wpłyną do jednostki po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Prudniku.
Nabór przeprowadzony będzie w formie testu pisemnego oraz rozmowy kwalifikacyjnej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).
Klauzula informacyjna dot. zbierania danych osobowych związanych z naborem na stanowisko pracy w Urzędzie Miejskim w Prudniku znajduje się na stronie internetowej www.bip.prudnik.pl.
Burmistrz Prudnika
/-/ Grzegorz Zawiślak