Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy- strażnik Straży Miejskiej
Informacja dot. naboru na stanowisko strażnika w Straży Miejskiej.pdf (375,50KB)
Informacja dot. drugiego etapu naboru na strażnika Straży Miejskiej.pdf (13,26KB)
Informacja dodatkowa dot. testu sprawnościowego przy naborze na stanowisko Strażnika Straży Miejskiej
Informacja dotycząca naboru na stanowisko strażnika w Straży Miejskiej.pdf (734,28KB)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Urząd Miejski W Prudniku ,48-200 Prudnik ul. Kościuszki 3
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Stanowisko „strażnik w Straży Miejskiej”
1.Wymagania niezbędne
1) obywatelstwo polskie,
2) ukończone 21 lat,
3) korzystanie z pełni praw publicznych,
4) wykształcenie co najmniej średnie,
5) co najmniej 2 letni staż pracy,
6) nienaganna opinia,
7) pełna sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
8) niekaralność za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione
przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
9) uregulowany stosunek do służby wojskowej.
2.Wymagania dodatkowe
1) ukończone szkolenie podstawowe strażników gminnych lub wyrażenie zgody na
uczestnictwo w w/w szkoleniu,
2) znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania straży miejskiej tj. ustawy
o strażach gminnych, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, ustawy
Prawo o ruchu drogowym,
3) posiadanie prawa jazdy kat.B,
4) znajomość obsługi komputera,
5) znajomość topografii gminy Prudnik,
6) umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów, odpowiedzialność,
samodzielność, dyspozycyjność, obowiązkowość.
3.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
1) Ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych.
2) Czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego – w zakresie określonym
w przepisach o ruchu drogowym.
3) Współdziałanie w zakresie ratowania życia i zdrowia obywateli, pomocy
w usuwaniu awarii technicznych i skutków klęsk żywiołowych oraz innych
miejscowych zagrożeń.
4) Ochrona obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
1.miejsce pracy – praca w terenie obejmującym obszar miasta i gminy Prudnik,
2.w pełnym wymiarze czasu pracy,
3.bezpośredni kontakt z interesantami,
4.umiejętność współdziałania z innymi,
5.narzędzia pracy: telefon, komputer, fax, kserokopiarka, skaner.
5. W miesiącu lipcu 2012 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w Urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6 %.
6.Wymagane dokumenty
1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej,
3) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) kserokopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
6) inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
7) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane
z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo
skarbowe,
8) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw
publicznych,
9) zaświadczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do pełnienia służby
w straży miejskiej,
10) oświadczenie o uregulowanym stosunku do służby wojskowej,
11. oświadczenie o posiadanym prawie jazdy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 14 września 2012 r. do godz.1515 w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Prudniku lub pocztą na adres: Urząd Miejski
w Prudniku, 48-200 Prudnik ul. Kościuszki 3, z dopiskiem „dotyczy naboru na stanowisko strażnika”.
Aplikacje które wpłyną do jednostki po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Prudniku.
Nabór przeprowadzony będzie w dwóch etapach tj. test sprawnościowy oraz sprawdzenie wiedzy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą
z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późn. zm.) oraz z ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458).
Burmistrz Prudnika
Franciszek Fejdych