- NABÓR PRACOWNIKÓW
- Nabór pracowników w jednostkach organizacyjnych gminy
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy
Zakład Usług Komunalnych,
jednoosobowa Spółka Gminy z o.o.
48-200 Prudnik, ul. Piastowska 42
Tel. 77 436 38 84, fax 77 436 38 84 wew. 52
e-mail: sekretariat@zukprudnik.pl
OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO
Zakład Usług Komunalnych - jednoosobowa Spółka Gminy z o.o. w Prudniku ogłasza nabór na stanowisko
Kierownik Działu Eksploatacji i Zasobów Mieszkaniowych
(nazwa stanowiska pracy)
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wykształcenie, doświadczenie i staż pracy:
- średnie – staż pracy minimum 4 lata;
- wyższe – staż pracy minimum 2 lata
- znajomość ustaw:
- ustawy z dnia 21 czerwca 2001 roku o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2022 r., poz. 172.)
- ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740 ze zm. w zakresie przepisów dotyczących najmu i dzierżawy),
- ustawa z dnia 24 czerwca 1994 roku o własności lokali (Dz. U. z 2021 r., poz. 1048)
- dobra znajomość obsługi komputera pakietu MS Office w szczególności Word, Excel,
- umiejętność posługiwania się Internetem.
- Wymagania dodatkowe pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku:
- w zakresie umiejętności zawodowych:
- umiejętność organizacji pracy oraz pracy w zespole,
- umiejętność podejmowania decyzji,
- umiejętność zarządzania jakością realizowanych zadań, zarządzania informacją,
- dobra komunikacja słowna i pisemna,
2) w zakresie predyspozycji osobowościowych:
- komunikatywność, sumienność, sprawność, kreatywność, inicjatywa,
- wnikliwość, staranność, kultura pracy i kultura osobista,
- umiejętność zaplanowania własnej pracy,
- umiejętność nawiązywania kontaktów z innymi ludźmi,
- gotowość do samodoskonalenia się,
- Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Nadzór nad komórkami organizacyjnymi wchodzącymi w skład Działu Eksploatacji i Zasobów Mieszkaniowych i koordynowanie pracy pomiędzy poszczególnymi stanowiskami:
1) komórki administracji;
2) komórki windykacji;
3) magazynu.
2. Gospodarka gminnymi lokalami mieszkalnymi i użytkowymi :
- realizacja uchwał Rady Miejskiej w Prudniku, Zarządzeń Burmistrza Prudnika zarządzeń Zarządu Spółki dotyczących gospodarki lokalami mieszkalnymi użytkowymi;
- opracowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej i Zarządzeń Burmistrza Prudnika w zakresie gospodarki lokalami mieszkalnymi i użytkowymi;
- analiza potrzeb w zakresie komunalnego budownictwa mieszkaniowego i socjalnego;
- wydawanie druków, przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o wynajęcie lokali mieszkalnych i w ramach najmu socjalnego oraz ich zamianę zgodnie z uchwałą Rady Miejskiej w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Prudnik;
- współpraca ze Społeczną Komisją Mieszkaniową i obsługa jej pracy;
- przygotowanie dla Zarządu Spółki propozycji osób, z którymi może być zawarta umowa najmu lokalu mieszkalnego, zamiennego lub lokalu w ramach najmu socjalnego i kierowanie do zawarcia umów najmu tych osób;
- rozpatrywanie wniosków o zawarcie umowy najmu z osobami, które nie wstąpiły w najem lokalu po zgonie najemcy, a także o zawarcie umowy najmu lokalu po jego opuszczeniu przez najemcę;
- organizacja i przeprowadzanie przetargów na stawkę czynszu najmu lokali użytkowych;
- przygotowanie do odpowiednich komisji Rady Miejskiej wniosków o bezprzetargowe wynajęcie lokali użytkowych;
- kierowanie do zawarcia umowy najmu lokali użytkowych osób wyłonionych w drodze przetargu lub bezprzetargowej;
11) eksploatacja gminnego zasobu lokalowego:
a) przyjmowanie w zarząd lub administrowanie nieruchomości;
b) prowadzenie ewidencji gminnych zasobów.
12) nadzór i kontrola nad :
a) informowaniem odpowiednich Działów ZUK o nowo wykupionych lokalach mieszkalnych i użytkowych oraz powstałych wspólnotach mieszkaniowych,
b) protokolarnym przekazywaniem powstałych wspólnot mieszkaniowych w administrowanie innym zarządcom,
c) prowadzeniem ewidencji wspólnot mieszkaniowych z udziałem Gminy i gromadzeniem uchwał oraz rocznych sprawozdań finansowych tych wspólnot,
d) rozliczaniem zaliczek i świadczeń ze wspólnotami mieszkaniowymi z udziałem Gminy,
e) przygotowywaniem dokumentacji do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych i zawarcia umów;
f) zlecaniem innych usług niezbędnych do bieżącej eksploatacji gminnych zasobów,
g) przygotowywaniem umów na umieszczanie reklam na budynkach gminnych i naliczaniem należności z tego tytułu,
h) analizą nakładów ponoszonych na eksploatację gminnego zasobu,
i) rozliczaniem należności wnoszonych przez najemców z tytułu świadczeń (opłat niezależnych od właściciela),
j) sporządzaniem rocznej deklaracji na podatek od nieruchomości i miesięcznych korekt uwzględniających zmiany w zakresie opodatkowanych składników mienia,
k) sporządzaniem sprawozdań i informacji z zakresu gospodarki lokalami mieszkalnymi i użytkowymi dla Gminy Prudnik, Zarządu Spółki, Rady Nadzorczej Spółki,
l) wykonaniem umowy użytkowania gminnym zasobem lokalowym,
ł) umowami o zarządzanie gminnym zasobem lokalowym i umowami o zarządzanie wspólnotami mieszkaniowymi,
m) prawidłowym archiwizowaniem dokumentacji z zakresu gospodarki lokalami mieszkalnymi i użytkowymi.
13) osobisty udział lub wskazanie osób podwładnych w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń losowych powstałych w zasobach lokalowych w budynkach w użytkowaniu lub zarządzaniu.
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
- zatrudnienie w wymiarze pełnego etatu,
- bardzo atrakcyjne warunki pracy,
- możliwość rozwoju zawodowego i osobistego.
- Miejsce pracy:
- Zakład Usług Komunalnych - jednoosobowa Spółka Gminy z o. o.,
ul. Piastowska 42, 48-200 Prudnik
- wyposażenie stanowiska pracy: komputer z dostępem do Internetu, drukarka, telefon,
- Wymagane dokumenty :
- kwestionariusz osobowy w oryginale do pobrania ze strony www.bip.zukprudnik.pl w zakładce „Nabory”;
- życiorys (CV);
- list motywacyjny;
- kopie dyplomów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje;
- kopie świadectw pracy;
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego).
Termin i miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 29.06.2022 roku. do godz. 12:00 w sekretariacie Zakładu Usług Komunalnych - jednoosobowej Spółki Gminy z o. o., 48-200 Prudnik, ul. Piastowska 42 pok. nr 14 w godzinach pracy ZUK tj. poniedziałek od 7.00 do 16.00, od wtorku do czwartku w godzinach od 7:00 do 15:00 oraz w piątki od 7:00 do 14:00 lub pocztą na adres: 48-200 Prudnik ul. Piastowska 42, z dopiskiem na kopercie “ Dotyczy naboru na stanowisko Kierownik Działu Eksploatacji i Zasobów Mieszkaniowych ''.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru zamieszczona będzie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej ZUK www.bip.zukprudnik.pl.
Wymagane dokumenty aplikacyjne (list motywacyjny i CV) powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) i zgodnie z ustawą z 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych Dz.U. z 2019 r. poz. 1781)
Wojciech Dancewicz Władysław Podróżny
Wiceprezes Zarządu Prezes Zarządu