Zaproszenie do składania oferty na "Unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Prudnik w 2022 r."
ZAPYTANIE OFERTOWE O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ NIEPRZEKRACZAJĄCEJ RÓWNOWARTOŚCI KWOTY 130 000 zł
Burmistrz Prudnika ogłasza procedurę zapytania ofertowego na wykonanie zadania: „Unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Prudnik w 2022 r.”
Zadanie obejmuje demontaż pokrycia dachowego i elewacji z płyt falistych i płaskich, załadunek, transport oraz unieszkodliwianie w ilości ok. 12,762 Mg (ok. 793,00 m2) oraz transport, załadunek i unieszkodliwienie zdeponowanych na nieruchomościach płyt azbestowych w ilości ok. 39,131 Mg (ok. 2 367,10 m²) pochodzących z terenu Gminy Prudnik.
Łączna ilości odpadów zawierających azbest to ok. 51,893 Mg (3 160,10 m²).
Wykonawca zobowiązany będzie do ustalenia daty wykonywania prac z właścicielem (posiadaczem) nieruchomości oraz sporządzenia harmonogramu, jednakże całość robót musi zostać ukończona do dnia 08.08.2022 r.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie warunków określonych w opisie zapytania ofertowego.
Jedynym kryterium będzie cena o znaczeniu 100%.
Oferty należy składać w terminie do dnia 06.05.2022r. do godz. 14.00. Oferta może być złożona za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście na adres Zamawiającego: Urząd Miejski w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3.
Osoby uprawnione do kontaktu z oferentem:
Jadwiga Mulik, Urząd Miejski w Prudniku, pokój nr 3, tel. 77/4066210
Szymon Kroczak, Urząd Miejski w Prudniku, pokój nr 8, tel. 77/4066212
Burmistrz Prudnika
Grzegorz Zawiślak
Zapytanie ofertowe 20.04.2022r. AZBEST.pdf (3,79MB)
Załacznik nr 5.docx (31,94KB)
Załącznik nr 4.docx (15,98KB)
Załącznik nr 3.docx (26,15KB)
Załącznik nr 2.docx (19,54KB)
Załącznik nr 1 - Wykaz nieruchomości objętych zadaniem.pdf (1,18MB)