Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zaproszenie do składania ofert cenowych

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Dot.  zakupu i dostawy do Urzędu Miejskiego w Prudniku  tonerów.

W imieniu Gminy  Prudnik, zawiadamiam o wyborze najkorzystniejszej oferty na zakup i dostawę  tonerów.

  • Wybrano ofertę firmy  SIGMA ul. Kolejowa 7,  75-500 Chojna za cenę Pakiet II tonery:-13.066,04 zł. brutto.

Złożono pięć ofert na zakup i dostawę tonerów do Urzędu Miejskiego w Prudniku.

Wybrano ofertę która spełnia wszystkie wymogi oraz jest najkorzystniejsza cenowo.

Z w/w oferentem który zaoferował najniższą cenę nawiążemy umowę.

Pozostałym uczestnikom dziękujemy za udział w zapytaniu cenowym.

Burmistrz Prudnika

Grzegorz Zawiślak

Zapytanie cenowe

Gmina Prudnik zwraca się z uprzejmą prośbą o wystąpienie z ofertą cenową na zakup i dostawę do Urzędu Miejskiego w Prudniku - tonerów

 nie regenerowanych tylko fabrycznie nowych wg załączników:

Załącznik  Nr 2          –  Kosztorys – Pakiet II  tonery

Szczegółowych informacji udziela Wydział Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Prudniku  ul. Kościuszki 3, tel. 077/ 40-66-211

  W ofercie należy przedstawić :

  • kosztorys ofertowy z wartość cenową oferty ( netto i brutto )
  • nr NIP

-    zasady zapłaty wynagrodzenia.

-    KRS lub CEIDG – potwierdzające prowadzenie działalności.

Oferty należy złożyć do dnia  25 lutego  2022 r. do godz. 1400  w Urzędzie Miejskim w Prudniku ul. Kościuszki 3 na adres mailowy: um@prudnik.pl

Oferty nie spełniające wymogów merytorycznych oraz błędnie wyliczone zostaną  odrzucone.

Dostawa tonerów na przestrzeni 2022 roku w zależności od potrzeb.

Z oferentem  najkorzystniejszym  cenowo nawiążemy  umowę na zakup i dostawę tonerów w  terminie do 7 dni od rozstrzygnięcia postępowania .DOCKosztorys - tonery 2022.doc (80,50KB)