- PRZETARGI, OFERTY I KONKURSY
- Zamówienia poniżej 130 tysięcy zł
Zaproszenie do składania ofert cenowych
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Dot. zakupu i dostawy do Urzędu Miejskiego w Prudniku tonerów.
W imieniu Gminy Prudnik, zawiadamiam o wyborze najkorzystniejszej oferty na zakup i dostawę tonerów.
- Wybrano ofertę firmy SIGMA ul. Kolejowa 7, 75-500 Chojna za cenę Pakiet II tonery:-13.066,04 zł. brutto.
Złożono pięć ofert na zakup i dostawę tonerów do Urzędu Miejskiego w Prudniku.
Wybrano ofertę która spełnia wszystkie wymogi oraz jest najkorzystniejsza cenowo.
Z w/w oferentem który zaoferował najniższą cenę nawiążemy umowę.
Pozostałym uczestnikom dziękujemy za udział w zapytaniu cenowym.
Burmistrz Prudnika
Grzegorz Zawiślak
Zapytanie cenowe
Gmina Prudnik zwraca się z uprzejmą prośbą o wystąpienie z ofertą cenową na zakup i dostawę do Urzędu Miejskiego w Prudniku - tonerów
nie regenerowanych tylko fabrycznie nowych wg załączników:
Załącznik Nr 2 – Kosztorys – Pakiet II tonery
Szczegółowych informacji udziela Wydział Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Prudniku ul. Kościuszki 3, tel. 077/ 40-66-211
W ofercie należy przedstawić :
- kosztorys ofertowy z wartość cenową oferty ( netto i brutto )
- nr NIP
- zasady zapłaty wynagrodzenia.
- KRS lub CEIDG – potwierdzające prowadzenie działalności.
Oferty należy złożyć do dnia 25 lutego 2022 r. do godz. 1400 w Urzędzie Miejskim w Prudniku ul. Kościuszki 3 na adres mailowy: um@prudnik.pl
Oferty nie spełniające wymogów merytorycznych oraz błędnie wyliczone zostaną odrzucone.
Dostawa tonerów na przestrzeni 2022 roku w zależności od potrzeb.
Z oferentem najkorzystniejszym cenowo nawiążemy umowę na zakup i dostawę tonerów w terminie do 7 dni od rozstrzygnięcia postępowania .Kosztorys - tonery 2022.doc (80,50KB)