- NABÓR PRACOWNIKÓW
- Nabór pracowników w Urzędzie Miejskim w Prudniku
Nabór na wolne stanowisko pracy
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
Urząd Miejski w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3
STANOWISKO „RADCA PRAWNY”
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru, na w/w stanowisko została wybrana Pani Katarzyna Staniaszek zam. w Prudniku.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Katarzyna Staniaszek spełniła wymagania stawiane przy naborze.
Przeprowadzona ocena rozmowy kwalifikacyjnej wykazała, że Pani Katarzyna Staniaszek posiada odpowiednią wiedzę i predyspozycje do zatrudnienia na w/w stanowisku.
Burmistrz Prudnika
Grzegorz Zawiślak
INFORMACJA DOT. NABORU NA STANOWISKO
„Radca Prawny”
Informujemy, iż do kolejnego etapu naboru, tj. rozmowy kwalifikacyjnej zakwalifikowano 3 osoby.
Rozmowy z kandydatami, odbędą się w dniu 3 marca 2022 r. od godz. 08.30 w Urzędzie Miejskim w Prudniku, ul. Kościuszki 3, w pok. Nr 102 /I piętro/.
Kandydaci, którzy zostali zakwalifikowani, zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.
Burmistrz Prudnika
Grzegorz Zawiślak
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Burmistrz Prudnika
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Radca prawny
w Urzędzie Miejskim w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3
1. Wymagania niezbędne (formalne):
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) nieposzlakowana opina,
e) wykształcenie wyższe prawnicze,
f) uprawnienia do wykonywaniu zawodu radcy prawnego (wpis na listę radców prawnych) zgodnie z ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r. poz. 75 z późn. zm.),
g) minimum 5 letnie doświadczenie w obsłudze prawnej jednostek samorządu terytorialnego lub jednostek organizacyjnych jednostek samorządu terytorialnego, wykonywanej w okresie ostatnich 10 lat, w charakterze radcy prawnego, na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej.
2. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
a) umiejętność obsługi komputera i znajomość komputerowego oprogramowania narzędziowego – Microsoft Office (Word,),
b) umiejętność obsługi komputerowych systemów informacji prawnej,
c) rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
a) świadczenie pomocy prawnej – udzielanie porad i konsultacji prawnych,
b) opiniowanie w zakresie zgodności z przepisami prawa projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Burmistrza,
c) opiniowanie projektów umów i porozumień zawieranych przez gminę,
d) sporządzanie opinii prawnych w spawach z zakresu działania urzędu,
e) obsługa prawna sesji rady – uczestniczenie w sesjach rady, a w razie konieczności również podczas posiedzeń komisji,
f) reprezentowanie gminy przed sądami oraz innymi organami orzekającymi
i egzekucyjnymi w sprawach dotyczących gminy w zakresie udzielonych pełnomocnictw,
g) uczestnictwo w negocjacjach i rokowaniach, naradach, konsultacjach i innych spotkaniach, podczas których niezbędne będzie wsparcie prawne.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
a) miejsce pracy – budynek Urzędu Miejskiego w Prudniku przy ul. Kościuszki 3, wyposażony w windę dla osób niepełnosprawnych, praca w pomieszczeniach biurowych usytuowanych na I piętrze,
b) pełny wymiar czasu pracy (20 godzin tygodniowo w siedzibie pracodawcy),
c) bezpośredni kontakt z interesantami,
d) narzędzia pracy: telefon, komputer, skaner,
e) praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
5. W miesiącu styczniu 2022 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6 %.
6. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV),
3) kserokopie dokumentów potwierdzających:
a) wykształcenie i posiadane kwalifikacje,
b) doświadczenie zawodowe – świadectwa pracy, zaświadczenia, umowy,
c) wpis na listę radców prawnych,
d) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
e) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, opatrzone danymi kandydata oraz datą i podpisem (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
f) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesyłać na adres:
Urząd Miejski w Prudniku, 48-200 Prudnik ul. Kościuszki 3, z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Radcy Prawnego” w terminie do dnia 28-02-2022 r. do godz. 15:00.
Nabór przeprowadzony będzie w postaci rozmowy kwalifikacyjnej.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 z późn. zm.).
Klauzula informacyjna dot. zbierania danych osobowych związanych z naborem na stanowisko pracy w Urzędzie Miejskim w Prudniku znajduje się na stronie internetowej www.bip.prudnik.pl
Burmistrz Prudnika
Grzegorz Zawiślak