- NABÓR PRACOWNIKÓW
- Nabór pracowników w Urzędzie Miejskim w Prudniku
Nabór na wolne stanowisko pracy
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
stanowisko „Podinspektor ds. wymiaru podatku od nieruchomości, podatku od środków transportowych – osoby prawne, pomocy publicznej”
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko został wybrany Pan Radosław Gajda zam. w Prudniku.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pan Radosław Gajda spełnił wymagania stawiane przy naborze.
Przeprowadzona ocena testu pisemnego i rozmowy kwalifikacyjnej wykazała, że Pan Radosław Gajda posiada odpowiednią wiedzę i predyspozycje do zatrudnienia na w/w stanowisku.
Burmistrz Prudnika
Grzegorz Zawiślak
Informacja o wynikach naboru.pdf (81,40KB)
INFORMACJA DOT. NABORU NA STANOWISKO
„Podinspektor ds. wymiaru podatku od nieruchomości, podatku od środków transportowych – osoby prawne, pomocy publicznej”
Informujemy, iż do kolejnego etapu naboru tj. rozmowy kwalifikacyjnej dopuszczone zostały 3 osoby.
Rozmowy z kandydatami, odbędą się w dniu 9 marca 2022 r. od godz. 13.00 w Urzędzie Miejskim w Prudniku, ul. Kościuszki 3, w pok. Nr 102 /I piętro/.
Kandydaci, którzy zostali zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.
Burmistrz Prudnika
Grzegorz Zawiślak
Informacja dot. naboru..pdf (71,81KB)
INFORMACJA DOT. NABORU NA STANOWISKO
„Podinspektor ds. wymiaru podatku od nieruchomości, podatku od środków transportowych – osoby prawne, pomocy publicznej”
Informujemy, iż do kolejnego etapu naboru tj. testu pisemnego zakwalifikowano 3 osoby. Test pisemny odbędzie się w dniu 7 marca 2022 r. o godz. 14:00 w Urzędzie Miejskim w Prudniku, ul. Kościuszki 3, w pok. Nr 116 /I piętro/.
Kandydaci, którzy zostali zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.
Burmistrz Prudnika
Grzegorz Zawiślak
Informacja dot. naboru.pdf (75,79KB)
BURMISTRZ PRUDNIKA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
w Urzędzie Miejskim w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3
„Podinspektor ds. wymiaru podatku od nieruchomości, podatku od środków transportowych – osoby prawne, pomocy publicznej”
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe ekonomiczne o specjalności zarządzanie, finanse, rachunkowość lub średnie ekonomiczne i 3-letni staż pracy.
2. Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów prawnych z zakresu zadań realizowanych na stanowisku,
a w szczególności ustaw: o podatkach i opatach lokalnych, o podatku rolnym, o podatku leśnym, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, o samorządzie gminnym, ordynacji podatkowej, - znajomość pozostałych przepisów dotyczących podatków i opłat lokalnych, finansów j.s.t oraz sprawozdawczości budżetowej,
- umiejętność interpretacji przepisów,
- obsługi komputera, programów Pakiet Office (Word, Excel),
- pożądane cechy charakteru: odporność na stres, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, sumienność, samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, dyspozycyjność obowiązkowość, umiejętność pracy z trudnym petentem.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Stanowisko obejmuje zagadnienia z zakresu podatku od nieruchomości, podatku rolnego i podatku leśnego osób fizycznych, podatku od środków transportu, ulg podatkowych, pomocy publicznej, sprawozdawczości podatkowej oraz zagadnień prawno - egzekucyjnych w postępowaniu administracyjnym, w szczególności:
- kompletowanie i weryfikacja wykazów podatkowych,
- prowadzenie kart podatkowych,
- prowadzenie ewidencji podatników podatku od nieruchomości, podatku rolnego i podatku leśnego osób fizycznych, podatku od środków transportu,
- prowadzenie rejestrów wymiarowych, sporządzanie i prowadzenie rejestrów przypisów i odpisów podatku od nieruchomości, podatku rolnego i podatku leśnego osób fizycznych, podatku od środków transportu,
- sporządzanie decyzji w sprawach podatku od nieruchomości, podatku rolnego i podatku leśnego osób fizycznych, podatku od środków transportu, sporządzanie decyzji w zakresie ulg ustawowych,
- prowadzenie wymiaru w zakresie podatku rolnego dla gruntów nie będących gospodarstwem rolnym,
- prowadzenie spraw dotyczących odwołań stron od wymiaru i decyzji podatkowych,
- ustalanie dat rozpoczęcia lub zaprzestania prowadzenia działalności gospodarczej do celów podatkowych,
- ustalanie zmian w posiadaniu nieruchomości (w tym gruntowych) przez właścicieli zgodnie z ewidencją gruntów i budynków prowadzoną przez Starostwo Powiatowe,
- wydawanie zaświadczeń,
- prowadzenie spraw w zakresie kontroli podatkowej w podatkach i opłatach lokalnych,
- prowadzenie spraw w zakresie dochodzenia uiszczenia wpłat opłaty skarbowej, rozpatrywanie wniosków dot. ustalenia zwrotu i nadpłaty opłaty skarbowej,
- prowadzenie księgowości i windykacji z tytułu mandatów karnych i strefy płatnego parkowania – na czas nieobecności pracownika.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- miejsce pracy – budynek Urzędu Miejskiego w Prudniku przy ul. Kościuszki 3, wyposażony w windę dla osób niepełnosprawnych, praca w pomieszczeniach biurowych usytuowanych na I piętrze,
- pełny wymiar czasu pracy,
- narzędzia pracy: telefon, komputer, kserokopiarka, skaner,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6 %.
6. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV ),
- kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 21 lutego 2022 r. w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Prudniku lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko „Podinspektor ds. wymiaru podatku od nieruchomości, podatku od środków transportowych – osoby prawne, pomocy publicznej”.
Aplikacje, które wpłyną do jednostki po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Prudniku.
Nabór przeprowadzony będzie w formie testu pisemnego i rozmowy kwalifikacyjnej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 z późn. zm.).
Klauzula informacyjna dot. zbierania danych osobowych związanych z naborem na stanowisko pracy w Urzędzie Miejskim w Prudniku znajduje się na stronie internetowej www.bip.prudnik.pl .
Burmistrz Prudnika
Grzegorz Zawiślak