Nabór na wolne stanowisko pracy
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
Urząd Miejski w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3
stanowisko „Podinspektor ds. planowania inwestycji i rozliczeń”
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana Pani Agata Suchińska zam. w Prudniku.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Agata Suchińska spełniła wymagania stawiane przy naborze.
Przeprowadzona ocena rozmowy kwalifikacyjnej wykazała, że Pani Agata Suchińska posiada odpowiednią wiedzę i predyspozycje do zatrudnienia na w/w stanowisku.
Burmistrz Prudnika
Grzegorz Zawiślak
Informacja o wynikach naboru.pdf (87,44KB)
INFORMACJA DOT. NABORU NA STANOWISKO
„Podinspektor ds. planowania inwestycji i rozliczeń”
Informujemy, iż do kolejnego etapu naboru, tj. rozmowy kwalifikacyjnej zakwalifikowano 3 osoby.
Rozmowy z kandydatami, odbędą się w dniu 16 grudnia 2021 r. od godz. 14.00 w Urzędzie Miejskim w Prudniku, ul. Kościuszki 3, w pok. Nr 102 /I piętro/.
Kandydaci, który zostali zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.
Burmistrz Prudnika
Grzegorz Zawiślak
Informacja dot. naboru.pdf (54,45KB)
BURMISTRZ PRUDNIKA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
w Urzędzie Miejskim w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3
„Podinspektor ds. planowania inwestycji i rozliczeń”
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe z zakresu budownictwa lub prawa lub ekonomii.
Trzyletni staż pracy wymagany jest dla kandydata posiadającego wykształcenie średnie w preferowanych kierunkach (budownictwo, prawo, ekonomia).
2. Wymagania dodatkowe:
- umiejętność analizowania kosztorysów inwestycyjnych,
- umiejętność analizy dokumentacji technicznych,
- umiejętność prowadzenia rozliczeń finansowych inwestycji oraz zadań remontowych,
- ogólna znajomość przepisów prawa budowlanego, znajomość zagadnień związanych z realizacją procesów inwestycyjnych,
- znajomość infrastruktury gminy,
- sumienność i samodzielność.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem do realizacji inwestycji,
- rozliczanie zadań inwestycyjnych i remontowych,
- planowanie procesów inwestycyjnych.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- miejsce pracy – budynek Urzędu Miejskiego w Prudniku przy ul. Kościuszki 3, wyposażony w windę dla osób niepełnosprawnych, praca w pomieszczeniach biurowych usytuowanych na I piętrze,
- pełny wymiar czasu pracy,
- narzędzia pracy: telefon, komputer,kserokopiarka, skaner,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6 %.
6. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV ),
- kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 10 grudnia 2021 r. do godz. 14.00 w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Prudniku lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko „Podinspektor ds. planowania inwestycji i rozliczeń”.
Aplikacje, które wpłyną do jednostki po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Prudniku.
Nabór przeprowadzony będzie w formie rozmowy kwalifikacyjnej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 z późn. zm.).
Klauzula informacyjna dot. zbierania danych osobowych związanych z naborem na stanowisko pracy w Urzędzie Miejskim w Prudniku znajduje się na stronie internetowej www.bip.prudnik.pl.
Burmistrz Prudnika
Grzegorz Zawiślak