Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Nabór na wolne stanowisko pracy

INFORMACJA  O  WYNIKACH  NABORU

Urząd Miejski w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3

stanowisko „Podinspektor ds. planowania inwestycji i rozliczeń”        

 

Informujemy,  że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana Pani Agata Suchińska zam. w Prudniku.

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Pani Agata Suchińska spełniła wymagania stawiane przy naborze. 

Przeprowadzona ocena rozmowy kwalifikacyjnej wykazała, że Pani Agata Suchińska posiada odpowiednią wiedzę i predyspozycje do zatrudnienia na w/w stanowisku.

Burmistrz Prudnika
Grzegorz Zawiślak

PDFInformacja o wynikach naboru.pdf (87,44KB)

 


INFORMACJA DOT. NABORU NA STANOWISKO

„Podinspektor ds. planowania inwestycji i rozliczeń”

 

Informujemy, iż do kolejnego etapu naboru, tj. rozmowy kwalifikacyjnej zakwalifikowano 3 osoby.

Rozmowy z kandydatami, odbędą się w dniu 16 grudnia 2021 r. od godz. 14.00 w Urzędzie Miejskim w Prudniku, ul. Kościuszki 3, w pok. Nr 102 /I piętro/.

Kandydaci, który zostali zakwalifikowani zostaną powiadomieni  telefonicznie lub mailowo.

 

Burmistrz Prudnika
Grzegorz Zawiślak

PDFInformacja dot. naboru.pdf (54,45KB)

 


BURMISTRZ PRUDNIKA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

w Urzędzie Miejskim w Prudniku,  48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3

„Podinspektor ds. planowania inwestycji i rozliczeń”

 

1. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. wykształcenie wyższe z zakresu budownictwa lub prawa lub ekonomii.
    Trzyletni staż pracy wymagany jest dla kandydata posiadającego wykształcenie średnie w preferowanych kierunkach (budownictwo, prawo, ekonomia).

2. Wymagania dodatkowe:

  1. umiejętność analizowania kosztorysów inwestycyjnych,
  2. umiejętność analizy dokumentacji technicznych,
  3. umiejętność prowadzenia rozliczeń finansowych inwestycji oraz zadań remontowych,
  4. ogólna znajomość przepisów prawa budowlanego, znajomość zagadnień związanych z realizacją procesów inwestycyjnych,
  5. znajomość infrastruktury gminy,
  6. sumienność i samodzielność.

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem do realizacji inwestycji,
  2. rozliczanie zadań inwestycyjnych i remontowych,
  3. planowanie procesów inwestycyjnych.

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  1. miejsce pracy – budynek Urzędu Miejskiego w Prudniku przy ul. Kościuszki 3, wyposażony w windę dla osób niepełnosprawnych, praca w pomieszczeniach biurowych usytuowanych na I piętrze,
  2. pełny wymiar czasu pracy,
  3. narzędzia pracy: telefon, komputer,kserokopiarka, skaner,
  4. praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.

5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6 %.

6. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. życiorys (CV ),
  3. kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. kserokopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  6. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 10 grudnia 2021 r. do godz. 14.00 w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Prudniku lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko „Podinspektor ds. planowania inwestycji i rozliczeń”.
Aplikacje, które wpłyną do jednostki po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Prudniku.
Nabór przeprowadzony będzie w formie rozmowy kwalifikacyjnej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb  niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 z późn. zm.).
Klauzula informacyjna dot. zbierania danych osobowych związanych z naborem na stanowisko pracy w Urzędzie Miejskim w Prudniku znajduje się na stronie internetowej www.bip.prudnik.pl.

Burmistrz Prudnika
Grzegorz Zawiślak

PDFOgłoszenie o naborze.pdf (766,39KB)