Nabór na stanowisko pracy
INFORMACJA DOTYCZĄCA WYNIKU NABORU
NA STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA I REMONTÓW
w Urzędzie Miejskim w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3
Informujemy, iż w wyniku przeprowadzonej oceny kandydatów na w/w stanowisko, żadna z osób uczestniczących w rozmowie kwalifikacyjnej nie uzyskała wymaganej liczby punktów.
W związku z powyższym, zgodnie z § 12 ust. 6 Zarządzenia Nr 120/18/2020 Burmistrza Prudnika z dnia 4 listopada 2020 r. w sprawie regulaminu naboru pracowników na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Prudniku, nabór uznaje się za nierozstrzygnięty.
Burmistrz Prudnika
Grzegorz Zawiślak
INFORMACJA DOT. NABORU
NA STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA I REMONTÓW
Informuje się osoby, które złożyły dokumenty aplikacyjne w naborze na w/w stanowisko i spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu, że nabór przeprowadzony będzie w formie rozmowy kwalifikacyjnej.
Rozmowy z kandydatami odbędą się w dniu 10 maja 2021 r. od godz. 9.00 w Urzędzie Miejskim w Prudniku ul. Kościuszki 3.
Kandydaci, którzy zostali zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.
Zastępca Burmistrza
Jarosław Szóstka
BURMISTRZ PRUDNIKA
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
w Urzędzie Miejskim w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3
„Stanowisko ds. budownictwa i remontów”
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe z zakresu budownictwa i 3 letni staż pracy lub średnie z zakresu budownictwa i 5 letni staż pracy,
- umiejętność sporządzania kosztorysów inwestycyjnych
- uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
- ogólna znajomość przepisów prawa budowlanego, znajomość zagadnień związanych z realizacją procesów inwestycyjnych.
2. Wymagania dodatkowe:
- sumienność i samodzielność,
- znajomość infrastruktury gminy,
- umiejętność analizy dokumentacji technicznych,
- praktyczna umiejętność sporządzania i weryfikacji kosztorysów .
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem do realizacji inwestycji,
- realizacja i rozliczenie zadań inwestycyjnych i remontowych,
- przygotowywanie kosztorysów inwestorskich,
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- miejsce pracy – budynek Urzędu Miejskiego w Prudniku przy ul. Kościuszki 3, wyposażony w windę dla osób niepełnosprawnych, praca w pomieszczeniach biurowych usytuowanych na I piętrze,
- pełny wymiar czasu pracy,
- narzędzia pracy: telefon, komputer, kserokopiarka, skaner,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
5. W miesiącu marcu 2021r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6 %.
6. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV ),
- kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 29 kwietnia 2021 r. w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Prudniku lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. budownictwa i remontów”. Aplikacje, które wpłyną do jednostki po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Prudniku.
Nabór przeprowadzony będzie w formie rozmowy kwalifikacyjnej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).
Klauzula informacyjna dot. zbierania danych osobowych związanych z naborem na stanowisko pracy w Urzędzie Miejskim w Prudniku znajduje się na stronie internetowej www.bip.prudnik.pl .
Burmistrz Prudnika
Grzegorz Zawiślak