Zaproszenie do składania ofert cenowych
Gmina Prudnik zwraca się z uprzejmą prośbą o wystąpienie z ofertą cenową na zakup i dostawę do Urzędu Miejskiego w Prudniku tonerów - nie regenerowanych tylko fabrycznie nowych wg załączników:
Załącznik Nr II – Kosztorys – Pakiet II tonery
Szczegółowych informacji udziela Wydział Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Prudniku ul. Kościuszki 3,
tel. 077/ 40-66-211
W ofercie należy przedstawić :
- kosztorys ofertowy z wartość cenową oferty ( netto i brutto )
- nr NIP
- nr rachunku bankowego
- zasady zapłaty wynagrodzenia
Oferty należy złożyć do dnia 5 marca 2021 r. do godz. 1400 w Urzędzie Miejskim w Prudniku ul. Kościuszki 3 z dopiskiem:
Kosztorys – Pakiet II tonery, lub na adres e-mail: um@prudnik.pl
Oferty nie spełniające wymogów merytorycznych oraz błędnie wyliczone zostaną odrzucone .
Z oferentem najkorzystniejszym cenowo nawiążemy umowę na zakup i dostawę artykułów biurowych oraz tonerów w terminie do 2 tygodni
od rozstrzygnięcia postępowania .
Burmistrz Prudnika
Grzegorz Zawiślak