Zaproszenie do składania ofert cenowych
Gmina Prudnik zwraca się z uprzejmą prośbą o wystąpienie z ofertą cenową na zakup i dostawę do Urzędu Miejskiego w Prudniku artykułów biurowych oraz tonerów wg załączników:
Załącznik Nr I – Kosztorys – Pakiet I artykuły biurowe
Załącznik Nr II – Kosztorys – Pakiet II tonery
Szczegółowych informacji udziela Wydział Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Prudniku ul. Kościuszki 3, pok.6, tel. 077/ 40-66-211
W ofercie należy przedstawić :
- kosztorys ofertowy z wartość cenową oferty ( netto i brutto )
- nr NIP
- nr rachunku bankowego
- zasady zapłaty wynagrodzenia.
Oferty należy złożyć do dnia 5 marca 2021 r. do godz. 1400 w Urzędzie Miejskim w Prudniku ul. Kościuszki 3 z dopiskiem:
„ Kosztorys – Pakiet I artykuły biurowe”, Kosztorys – Pakiet II tonery, lub na adres e-mail: um@prudnik.pl.
Dopuszcza się składanie ofert na pojedyncze pakiety.
Oferty nie spełniające wymogów merytorycznych oraz błędnie wyliczone zostaną odrzucone .
Z oferentem najkorzystniejszym cenowo nawiążemy umowę na zakup i dostawę artykułów biurowych oraz tonerów w terminie do 2 tygodni od rozstrzygnięcia postępowania.
Burmistrz Prudnika
Grzegorz Zawiślak
Zapytanie. art. biur- 2021.doc (121,00KB)
Zapytanie tonery 2021.doc (81,00KB)