Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zaproszenie do składania ofert cenowych

Gmina Prudnik zwraca się z uprzejmą prośbą o wystąpienie z ofertą cenową na zakup i dostawę do Urzędu Miejskiego w Prudniku artykułów biurowych  oraz tonerów wg załączników:

Załącznik  Nr I –   Kosztorys – Pakiet I artykuły biurowe

Załącznik  Nr II –  Kosztorys – Pakiet II tonery

Szczegółowych informacji udziela Wydział Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Prudniku  ul. Kościuszki 3, pok.6, tel. 077/ 40-66-211

  W ofercie należy przedstawić :

  • kosztorys ofertowy z wartość cenową oferty ( netto i brutto )
  • nr NIP
  • nr rachunku bankowego
  • zasady zapłaty wynagrodzenia.

Oferty należy złożyć do dnia  5 marca  2021 r. do godz. 1400  w Urzędzie Miejskim w Prudniku ul. Kościuszki 3  z  dopiskiem:

Kosztorys – Pakiet I artykuły biurowe”,   Kosztorys – Pakiet II tonery,   lub na adres e-mail:  um@prudnik.pl.

Dopuszcza się składanie ofert na pojedyncze pakiety.

Oferty nie spełniające wymogów merytorycznych oraz błędnie wyliczone zostaną  odrzucone .

Z oferentem  najkorzystniejszym  cenowo nawiążemy  umowę na zakup i dostawę artykułów biurowych oraz tonerów w  terminie do 2 tygodni od rozstrzygnięcia postępowania.

 

Burmistrz Prudnika

Grzegorz Zawiślak

DOCZapytanie. art. biur- 2021.doc (121,00KB)
DOCZapytanie tonery 2021.doc (81,00KB)