Ogłoszenie Burmistrza Prudnika
o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Prudnika.
Zgodnie z art. 17 pkt 9 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2020r. poz. 293 z póź.zm.) oraz na podstawie art. 54 ust. 2, art. 39, art. 40, w związku z art. 46, pkt 1, ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2020r. poz. 283, z póź. zm.) oraz z uchwałą nr
LXIII/879/2018 Rady Miejskiej w Prudniku z dnia 19 października 2018 r. w sprawie przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Prudnika, zmienionej uchwałą nr V/64/2019 Rady Miejskiej w Prudniku z dnia 31 stycznia 2019 r., uchwałą Rady Miejskiej w Prudniku nr XIV/235/2019 z dnia 29 sierpnia 2019r. oraz uchwałą Rady Miejskiej w Prudniku nr XVI/259/2019 z dnia 28 października 2019r., zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu ww. projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wraz z uzasadnieniem i prognozą oddziaływania na środowisko,
w dniach od 04 lutego 2021 roku do 04 marca 2021 roku,
w holu głównym Urzędu Miejskiego w Prudniku, 48 - 200 Prudnik ul. Kościuszki 3,
w godzinach pracy urzędu tj. od poniedziałku do piątku, od godz. 8.00 do godz. 14.00
oraz w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie https://tiny.pl/r1nx6
Dyskusja publiczna nad przyjętymi rozwiązaniami, w projekcie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Prudnika, odbędzie się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Prudniku, ul. Kościuszki 3, 48 – 200 Prudnik, w sali nr 12 Gminnego Centrum Reagowania, w dniu 09 lutego 2021 roku o godz. 13.00.
Zgodnie z art.18 ust. 1 ww. ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, każdy kto kwestionuje ustalenia przyjęte w ww. projekcie planu może wnieść uwagi. Zgodnie z art. 8c ww. ustawy, uwagi należy składać na piśmie do Burmistrza Prudnika, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18 marca 2021 roku, jako wniesione na piśmie, uznaje się również uwagi i wnioski, wniesione w formie elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, na adres e_mail: um@prudnik.pl
Wnoszący uwagi lub wnioski podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby, a także oznaczenie nieruchomości, której uwaga lub wniosek dotyczy.
Uwagi mogą również dotyczyć prognozy oddziaływania na środowisko.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag jest Burmistrz Prudnika, a w przypadku uwag nieuwzględnionych przez Burmistrza Prudnika, dodatkowo Rada Miejska w Prudniku.
Zgodnie z art. 8a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w związku z przetwarzaniem przez Burmistrza Prudnika danych osobowych, uzyskanych w toku procedury sporządzania przedmiotowego miejscowego planu, wszelkie dane osobowe zawarte w dokumentach procedury sporządzania planu, zostały pozyskane z zasobów administratora danych – Burmistrza Prudnika.
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych (ADO) jest Burmistrz Prudnika, ul. Kościuszki 3,
48 – 200 Prudnik.
Dane osobowe prowadzi Inspektor Danych Osobowych w Urzędzie Miejskim w Prudniku.
Dane osobowe są przez nas przetwarzane zgodnie z przepisami prawa ze szczególnym uwzględnieniem Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz przez czas określonych ww. przepisami. Ma Pani/Pan prawo do dostępu, sprzeciwu, usunięcia, złożenia skargi w zakresie przetwarzania własnych danych osobowych. Szczegółowe informacje dotyczące ochrony i przetwarzania przez nas Pani/Pana danych osobowych można znaleźć pod adresem https://bip.prudnik.pl/6611/1958/ochrona-danych-osobowych.html .
Burmistrz Prudnika
Grzegorz Zawiślak