Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

OBWIESZCZENIE BURMISTRZA PRUDNIKA z dnia 26.08.2020r.

GK.II.6220.5.10.2020                                                                                                                          Prudnik,  dnia  26.08.2020 r.

 

 

O B W I E S Z C Z E N I E

o możliwości wypowiedzenia się co do zebranych dowodów
i materiałów przed wydaniem decyzji oraz przedłużeniu terminu zakończenia sprawy

 

Burmistrz Prudnika zawiadamia, że postępowanie dowodowe dotyczące wniosku inwestora: Łukasza Górny Usługi Remontowo - Budowlane Rudziczka 116, 48 – 200 Prudnik w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia „Punkt skupu złomu w Prudniku ul. Nyska 10” realizowanego na części działek nr ewid.: 1026/10  i 1028/10, ark 9, obręb: Prudnik - zostało zakończone.

             Na podstawie art. 10 § 1 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. 2020., poz. 256 ze zm.) w związku   z art. 74 ust. 3 ustawy z 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku  i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 poz. 283 ze zm.) stronom przysługuje prawo wypowiedzenia się co do zebranych w sprawie dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.

W związku z powyższym, zgodnie z art.73 § 1 i 1a K.p.a. informuję, że z materiałami dotyczącymi powyższej sprawy tj.:

- wnioskiem o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,

- uzupełnieniem wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,

- zawiadomieniem – obwieszczeniem Burmistrza Prudnika o wszczęciu postępowania  i wystąpieniu  do organów uzgadniających i opiniujących,

- opiniami organów:

  1. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Opolu:
    1. odmowa wyrażenia opinii z dnia 17.07.2020r. (wpływ do tut. Urzędu 17.07.2020r.), sygn. WOOŚ.4220.228.2020.JGD;
    2. opinia z dnia 20.08.2020r., (wpływ do tut. Urzędu 20.08.2020r.), sygn. WOOŚ.4220.262.2020.JGD – sugerująca brak potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedmiotowego przedsięwzięcia na środowisko.
  2. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny:
    1. opinia z dnia 21.07.2020r., (wpływ do tut. Urzędu 22.07.2020r.), sygn. NZ.4315.8.2020.JK-H- sugerująca konieczność sporządzenia raportu  o oddziaływaniu w/w przedsięwzięcia na środowisko;
    2. pismo z dnia 13.08.2020r., (wpływ do tut. Urzędu 18.08.2020r.), sygn. NZ.4315.8.2020.JK-H informujące o podtrzymaniu opinii z dnia 21.07.2020r., sygn. NZ.4315.8.2020.JK-H.
  3. Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Opolu:
    1. opinia z dnia 20.07.2020r. (wpływ do tut. Urzędu 22.07.2020r.), sygn. GL.ZZŚ.3.435.123.2020.DB - sugerująca brak obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko w/w przedsięwzięcia;
    2. pismo z dnia 11.08.2020r., (wpływ do tut. Urzędu 13.08.2020r.), sygn. GL.ZZŚ.3.435.123.2020.DB potwierdzające stanowisko zawarte w opinii  z dnia 20.07.2020r., sygn. GL.ZZŚ.3.435.123.2020.DB

można zapoznać się w Urzędzie Miejskim w Prudniku w Wydziale Gospodarki Komunalnej,  Ochrony Środowiska i Rolnictwa w Prudniku przy ul. Kościuszki 3, pok. nr 3 od poniedziałku do piątku w godz. pracy urzędu tj. w poniedziałek od 715 do1630; wtorek-czwartek od 715 do 1515; piątek od 715 do 1400; w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego obwieszczenia.          

Strony postępowania mogą w przedmiotowej sprawie składać uwagi i wnioskiw  formie pisemnej, ustnie do protokołu oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej.

Jednocześnie zawiadamiam, że stosownie do art. 36 K.p.a. termin załatwienia przedmiotowej sprawy został przedłużony, z przyczyn niezależnych od organu do dnia 30.09.2020r. Powodem nie załatwienia sprawy w terminie jest konieczność wypełnienia obowiązku wynikającego z art. 10 § 1 K.p.a., tj. zapewnienia stronom postępowania możliwości wypowiedzenia się przed wydaniem decyzji co do zebranych dowodów  i materiałów, w tym uzyskanych opinii wydanych przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Opolu, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Prudniku oraz Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, Zarząd Zlewni w Opolu.

POUCZENIE: Stronie służy prawo do wniesienia ponaglenia, jeżeli:

  1. nie załatwiono sprawy w terminie określonym w art. 35 K.p.a. lub przepisach szczególnych ani w terminie wskazanym zgodnie z art. 36 § 1 K.p.a. (bezczynność);
  2. postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy (przewlekłość).

Ponaglenie wnosi się do organu wyższego stopnia za pośrednictwem organu prowadzącego postępowania. Ponaglenie powinno zawierać uzasadnienie.

Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy ooś oraz art. 49 ustawy K.p.a. - zawiadomienie zostaje umieszczone na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Prudniku, w miejscu planowanej inwestycji oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Prudniku.

Obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

 

 

                    Burmistrz Prudnika

                    Grzegorz Zawiślak

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Otrzymują:

1. Łukasz Górny Usługi Remontowo – Budowlane Rudziczka 116, 48 – 200 Prudnik

2. Pozostałe strony postępowania zgodnie z art. 49 K.p.a., w związku z art. 74 ust. 3 ustawy ooś, poprzez obwieszczenie,

3. a/a GK.

Do wiadomości:

1. Regionalny Dyrektor  Ochrony Środowiska w Opolu,

2. Dyrektor Zarządu Zlewni Wód Polskich w Opolu,

3. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Prudniku.