Nabór na wolne stanowisko pracy
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
Urząd Miejski w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3
„Referent ds. gospodarowania mieniem komunalnym”
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana Pani Marlena Geisler-Trybis zam. w Prudniku.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Marlena Geisler-Trybis spełniła wymagania stawiane przy naborze.
Przeprowadzona ocena testu pisemnego oraz rozmowy kwalifikacyjnej wykazała, że Pani Marlena Geisler-Trybis posiada odpowiednią wiedzę
i predyspozycje do zatrudnienia na w/w stanowisku.
Burmistrz Prudnika
Grzegorz Zawiślak
INFORMACJA DOT. NABORU NA STANOWISKO
„REFERENT DS. GOSPODAROWANIA MIENIEM KOMUNALNYM”
Informuje się osoby, które złożyły dokumenty aplikacyjne w naborze na w/w stanowisko i spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu, że nabór przeprowadzony będzie w postaci testu pisemnego oraz rozmowy kwalifikacyjnej.
Test pisemny odbędzie się w dniu 21 września 2020 r. o godz. 12.00 w Urzędzie Miejskim
w Prudniku, ul. Kościuszki 3, sala Nr 116 /I piętro/. Bezpośrednio po teście odbędą się rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami.
Kandydaci, którzy zostali zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.
Zastępca Burmistrza
Jarosław Szóstka
BURMISTRZ PRUDNIKA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
w Urzędzie Miejskim w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3
na stanowisko „REFERENT DS. GOSPODAROWANIA MIENIEM KOMUNALNYM”
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie średnie kierunkowe i 2 lata stażu pracy lub wyższe o profilu prawo lub administracja,
2. Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów prawnych z zakresu zadań realizowanych na stanowisku,
a w szczególności ustaw: kodeks cywilny, o gospodarce nieruchomościami, o rodzinnych ogrodach działkowych, o samorządzie gminnym, - bardzo dobra znajomość obsługi komputera, pakietów biurowych i programów graficznych,
- komunikatywność, samodzielność, dyspozycyjność, obowiązkowość,
- umiejętność sporządzania pism urzędowych.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- prowadzenie spraw dotyczących zapewnienia gruntów na potrzeby pracowniczych ogrodów działkowych oraz spraw likwidacji ogrodów działkowych;
- prowadzenie spraw związanych z oddaniem nieruchomości w trwały zarząd komunalnym jednostkom organizacyjnym nie posiadającym osobowości prawnej, przygotowywanie decyzji w tym zakresie;
- prowadzenie spraw związanych z wygaśnięciem trwałego zarządu;
- prowadzenie spraw obciążania nieruchomości ograniczonymi prawami rzeczowymi – służebnościami, w tym służebnościami przesyłu;
- prowadzenie spraw udostępniania nieruchomości dla celów budowy urządzeń infrastruktury technicznej;
- prowadzenia spraw użyczania nieruchomości;
- regulowanie stanu prawnego nieruchomości;
- prowadzenie spraw sprzedaży lokali mieszkalnych i jednolokalowych budynków mieszkalnych
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- miejsce pracy – budynek Urzędu Miejskiego w Prudniku przy ul. Kościuszki 3, wyposażony w windę dla osób niepełnosprawnych, praca w pomieszczeniach biurowych usytuowanych na parterze.
- pełny wymiar czasu pracy.
- bezpośredni kontakt z interesantami.
- narzędzia pracy: telefon, komputer, kserokopiarka, skaner.
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
5. W miesiącu lipcu 2020 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w Urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6 %.
6. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV ),
3) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4) kserokopie świadectw pracy,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
6) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw
publicznych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 10 września 2020 r. do godz. 15.00 w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Prudniku w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko referent ds. gospodarowania mieniem komunalnym”.
Aplikacje, które wpłyną do jednostki po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Prudniku.
Nabór przeprowadzony będzie w postaci testu pisemnego oraz rozmowy kwalifikacyjnej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).
Burmistrz Prudnika
Grzegorz Zawiślak