Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Protokół z postępowania

PROTOKÓŁ Z POSTĘPOWANIA

w sprawie wydatku publicznego nieobjętego przepisami ustawy

 z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych

 

1.Oznaczenie jednostki występującej z wnioskiem o dokonanie wydatku publicznego:

Gmina Prudnik, Wydział Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa

2.Rodzaj zamawianych usług:

Wykonanie zadania pn. „Unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Prudnik”

3.Oferenci:

3.1.Logistyka Odpadów Azbestowych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Spółka Komandytowa ul. Szklana 20, 43 – 300 Bielsko - Biała

3.2.REVOL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, ul. Senatorska 21/30-31, 93 – 192 Łódź

3.3.PHUP „EURO-GAZ” Sp. j. Zgórsko, ul. Leśna 48, 26 – 052 Nowiny

4.Treść złożonych ofert, w tym cena oferty:

4.1.Oferta nr 1: zgodnie z zapytaniem ofertowym, cena: 7 016,76 zł brutto,

4.2.Oferta nr 2:, zgodnie z zapytaniem ofertowym cena 12 009,60 zł brutto,

4.3.Oferta nr 3:, zgodnie z zapytaniem ofertowym cena 17 258,40 zł brutto,

5.Przesłanki do wyboru oferty nr 1:

5.1.Cena zamówienia,

       5.2.Inne: oferent spełnił wymagania formalne, wykonawca posiada stosowne uprawnienia.

6.Uzgodnione warunki zamówienia:

Cena – 7 016,76 zł brutto, termin wykonania robót – 25.09.2020 r., termin płatności – 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.

7.Osoby odpowiedzialne za merytoryczne prowadzenie sprawy: Szymon Kroczak oraz Jolanta Kowalska

Uwagi: brak uwag

Podpisy osób uczestniczących w postępowaniu po stronie zamawiającego:

 

Monika Gniecka - Witkowska

Jolanta Kowalska

 

             Prudnik, dnia 30.06.2020 r.                                                  Zatwierdzam wybór

Burmistrz Prudnika

Grzegorz Zawiślak