Burmistrz Prudnika
GRZEGORZ ZAWIŚLAK
BURMISTRZ PRUDNIKA
Kontakt:
Adres: ul. Kościuszki 3, 48-200 Prudnik
Pokój 102
Telefon 77 406 62 00
Zadania:
Ustawowo Burmistrz sprawuje władzę wykonawczą, tj.: wykonuje uchwały Rady Miejskiej w Prudniku i zadania określone przepisami prawa, kieruje bieżącymi sprawami Miasta oraz reprezentuje je na zewnątrz.
Do zadań Burmistrza należy w szczególności:
- przygotowywanie projektów uchwał,
- opracowywanie programów rozwoju w trybie określonym w przepisach o zasadach prowadzenia polityki rozwoju,
- określanie sposobu wykonywania podjętych uchwał,
- gospodarowanie mieniem komunalnym,
- wykonywanie budżetu,
- zatrudnianie i zwalnianie kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
- opracowywanie planu operacyjnej ochrony przed powodzią.
Burmistrz wykonuje swoje obowiązki przy pomocy Urzędu Miejskiego i gminnych jednostek organizacyjnych. Burmistrz może powierzyć prowadzenie określonych spraw gminy w swoim imieniu Zastępcy Burmistrza lub Sekretarzowi Gminy.
W dniu 20 listopada 2018 r. podczas sesji Rady Miejskiej w Prudniku Burmistrz Grzegorz Zawiślak odebrał zaświadczenie oraz złożył ślubowanie o następującej treści:
"Obejmując urząd Burmistrza Prudnika, uroczyście ślubuję, że dochowam wierności prawu, a powierzony mi urząd sprawować będę tylko dla dobra publicznego i pomyślności mieszkańców Gminy Prudnik. Tak mi dopomóż Bóg."
JAROSŁAW SZÓSTKA
ZASTĘPCA BURMISTRZA PRUDNIKA
Kontakt:
Adres: ul. Kościuszki 3, 48-200 Prudnik
Pokój 102
Telefon 77 406 62 00
Mail: jaroslaw.szostka@prudnik.pl
Zarządzenie nr 256-2018 w sprawie powołania Zastępcy Burmistrza Prudnika.pdf (203,03KB)