Sprostowanie ogłoszenia o naborze z dnia 11 stycznia 2017 r.
SPROSTOWANIE OGŁOSZENIA O NABORZE z dnia 11 stycznia 2017 r.
w ust 1 pkt 5 skorygowano wymagania dotyczące profilu wykształcenia kandydata:
było :
5) wykształcenie średnie i 3 lata stażu pracy lub wyższe ekonomiczne,
winno być :
5) wykształcenie średnie ekonomiczne i 3 lata stażu pracy lub wyższe ekonomiczne
UZASADNIENIE
Zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. profil wykształcenia średniego winien umożliwiać wykonywanie zadań na stanowisku . W związku z tym, że opis stanowiska obejmuje wykonywanie zadań z wykorzystaniem wiedzy ekonomicznej wymóg wykształcenia należało określić jako średnie ekonomiczne.
BURMISTRZ PRUDNIKA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
w Urzędzie Miejskim w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3
stanowisko „PODINSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI OPŁAT ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI”
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie średnie ekonomiczne i 3 lata stażu pracy lub wyższe ekonomiczne,
- umiejętność obsługi komputera.
2. Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów prawnych z zakresu zadań realizowanych na stanowisku,
a w szczególności ustaw: o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, o finansach publicznych,Ordynacja podatkowa, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 25 października 2010 r. w sprawie zasad rachunkowości oraz planów kont dla organów podatkowych jednostek samorządu terytorialnego, o samorządzie gminnym, - umiejętność interpretacji przepisów,
- znajomość obsługi komputera, programów Pakiet Office (Word, Exel),
- odporność na stres, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, sumienność, samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, dyspozycyjność i obowiązkowość.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Stanowisko obejmuje zagadnienia z zakresu księgowości podatkowej i sprawozdawczości budżetowej oraz zagadnienia prawno-egzekucyjne
w postępowaniu administracyjnym, w szczególności:
- prowadzenie w księgach rachunkowych prawidłowej ewidencji wpłat, zwrotów
i zaliczeń z nadpłat opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi zgodnie
z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, - sprawdzanie terminowości wnoszonych opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- naliczanie odsetek od nieterminowo wnoszonych opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- terminowe podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych dla nieopłaconych terminowo opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi poprzez:
- wysyłanie upomnień dotyczących zaległości w opłatach - zgodnie z instrukcją ewidencji podatków i opłat,
- wystawianie tytułów egzekucyjnych - zgodnie z instrukcją ewidencji podatków i opłat,
- prowadzenie korespondencji w zakresie powierzonego stanowiska,
- sporządzanie miesięcznych sprawozdań dotyczących dochodów z opłat (podatkowych) oraz kwartalnych sprawozdań z dochodów i należności podatkowych,
- sporządzanie okresowych analiz dotyczących poziomu wpływów z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- kontrola formalno – rachunkowa podatkowych dowodów księgowych,
- stała współpraca ze stanowiskiem ds. windykacji,
- przygotowanie i przekazywanie do archiwum dokumentów księgowych zgodnie
zobowiązującymi przepisami, - wyjaśnianie na bieżąco sum spornych.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- miejsce pracy – budynek Urzędu Miejskiego w Prudniku przy ul. Kościuszki 3, wyposażony w windę dla osób niepełnosprawnych, praca w pomieszczeniach biurowych usytuowanych na I piętrze,
- umowa o pracę na zastępstwo,
- pełny wymiar czasu pracy,
- bezpośredni kontakt z interesantami,
- narzędzia pracy: telefon, komputer, kserokopiarka, skaner,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
5. W miesiącu grudniu 2016 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w Urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6 %.
6. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV ),
3) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) w przypadku posiadania stażu pracy kserokopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
6) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 24 stycznia 2017 r. do godz. 15:15 w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Prudniku lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Prudniku, 48-200 Prudnik ul. Kościuszki 3, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko podinspektor ds. księgowości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi”.
Aplikacje, które wpłyną do jednostki po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Prudniku.
Nabór przeprowadzony będzie w postaci testu pisemnego oraz rozmowy kwalifikacyjnej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 poz. 922) oraz ustawą z 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902).
Burmistrz Prudnika
Franciszek Fejdych