Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zaproszenie do składania ofert

Gmina Prudnik zaprasza do składania ofert cenowych na: dostawę urn wyborczych, zgodnie z warunkami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym:

 

1. Zamawiający: Gmina Prudnik

                              ul. Kościuszki 3, 48-200  Prudnik

                              tel. 77 40 66 200,   fax  77 40 66 228, e-mail: um@prudnik.pl

                              www.bip.prudnik.pl

 

2. Opis przedmiotu zamówienia: 

1) Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Urzędu Miejskiego  w Prudniku 33 urn wyborczych, w tym:
a) 5 urn dla obwodów głosowania do 750 wyborców,
b) 10 urn dla  obwodów głosowania powyżej 750 wyborców,                                  
c) 3 urny dla obwodów głosowania do 750 wyborców, w których lokal wyborczy dostosowany jest do potrzeb wyborców niepełnosprawnych
d) 10 urn dla obwodów głosowania  powyżej  750 wyborców, w których lokal wyborczy dostosowany jest do potrzeb wyborców niepełnosprawnych
e) 5 urn pomocniczych dla obwodów głosowania w zakładach opieki zdrowotnej i w domach pomocy społecznej.
Urny muszą odpowiadać wymaganiom, spełniać warunki i być zgodne ze wzorami ustalonymi  uchwałą Państwowej Komisji Wyborczej z dnia 21 marca 2016 r. (M.P. 312) i uchwałą Państwowej Komisji Wyborczej z dnia 11 kwietnia 2016 r. zmieniającą uchwałę w sprawie wzorów urn wyborczych (M.P. poz. 398)
Urna wyborcza musi być wykonana z przezroczystego, wytrzymałego (uniemożliwiającego jej uszkodzenie powodujące wysypanie się kart) oraz odpornego na zarysowania materiału (boki, dno i pokrywa). Konstrukcja urny musi być trwała i bardzo wytrzymała. Ponadto urna musi być lekka (możliwość przenoszenia i swobodnego otwarcia urny).
Dostawca zobowiązany jest dostarczyć  komplet urn na własny koszt na adres Zamawiającego.
2) Okres gwarancji : minimum 36 miesięcy
3) Warunki płatności : przelewem na konto Wykonawcy – w ciągu 14 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury.
4) Inne szczegółowe wymagania Zamawiającego:
a) Wykonawca przy realizacji zamówienia  zobowiązany jest do  uwzględnienia zbioru  wyjaśnień Państwowej Komisji Wyborczej dotyczących przezroczystych urn wyborczych, które zostały opublikowane na stronie :
http://pkw.gov.pl/345_Wyjasnienia_stanowiska_komunikaty/1/18524_Zbior_wyjasnien_Panstwowej_Komisji_Wyborczej_dotyczacych_przezroczystych_urn_wyborczych
b) ponadto Zamawiający zaleca :
-  zastosowanie uchwytów urny o trzech punktach podparcia lub uchwytów, które całą powierzchnią przylegają do boków urny,
-  zagięcie górnych krawędzi boków urny do jej wnętrza, co usztywni konstrukcję urny;
c) Zamawiający dopuszcza:
- wykonanie zagiętych do wnętrza urny krawędzi otworu wrzutowego („kołnierza”), co usztywni konstrukcję wieka urny oraz ułatwi wyborcom wrzucanie kart oraz do głosowania (po zwężeniu otwór wrzutowy nie może być węższy niż 1,5 cm),
-  zastosowanie do zamknięcia i blokowania wieka urny:
* mechanizmów odciąganych (bez możliwości ich całkowitego wyjęcia) zamiast zakręcanych, pod warunkiem umieszczenia w ścianach bocznych i wieku urny otworów umożliwiających założenie plomby plastikowej lub metalowej,
*  śrub wkręcanych (bez możliwości całkowitego wykręcenia) w nitonakrętki zamocowane w ścianach bocznych urny.
* należy wziąć pod uwagę, że liczba nitów służących do łączenia elementów urny wskazana we wzorach jest przykładowa, urna może być połączona większą ilością nitów tj. urna ma być wykonana w taki sposób, aby była trwała.;
* podkładki pod urną winny być filcowe, dopuszcza się stosowanie innych podkładek pod warunkiem, że ich grubość nie spowoduje  zwiększenia wysokości urny

 

3. Termin realizacji zamówienia: do 31 sierpnia 2016 r.

 

4. Kryteria oceny ofert:

1) cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

a) cena – 90 %

b ) gwarancja – 10 %

2) formularz cenowy stanowi  załącznik nr 1 do  zapytania

 

5. Sposób obliczenia ceny i przygotowania oferty:

Cena oferty winna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.

Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.  Do oferty dołączyć wypełniony formularz nr 1.

W formularzu ofertowym należy podać cenę łączną z podatkiem VAT (brutto) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Cenę oferty należy policzyć stosując następujące założenia:

Obliczenie ceny należy dokonać na formularzu  stanowiącym załącznik  nr 1 do zapytania ofertowego, dodając wartości   netto poszczególnych  elementów dostawy, następnie doliczyć podatek VAT. Należy  wyliczyć wartości dostawy wszystkich pozycji. Pominięcie chociażby jednej pozycji spowoduje odrzucenie oferty.

Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.

 

6. Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć osobiście lub przesłać na adres:

Urząd Miejski w Prudniku

ul. Kościuszki 3 

48-200 Prudnik,

sekretariat – pok. 102

  nie później niż do godziny 15°°  w dniu  29 lipca 2016 r.

 

 

7. Dostawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do zaprezentowania wzorów urn wyborczych z każdego rodzaju w siedzibie Zamawiającego. W przypadku akceptacji wzorów urn wyborczych, Dostawca jest zobowiązany do pozostawienia w siedzibie Zamawiającego wzorcowych urn wyborczych na poczet przyszłej dostawy.

PDFOgłoszenie urny wyborcze.pdf (223,30KB)

DOCzałącznik Nr 1 Formularz cenowy.doc (35,00KB)
PDFzałącznik Nr 1 Formularz cenowy.pdf (276,54KB)

DOCXZałącznik nr 2 urny wyborcze.docx (13,17KB)
PDFZałącznik nr 2 urny wyborcze.pdf (196,09KB)