- KARTY USŁUG
- Wydział Mienia Gminy
KARTA USŁUG Nr 6/WMGiGP - Wydawanie decyzji zatwierdzających podziały nieruchomości
KARTA USŁUG Nr 6/WMGiGP |
Nazwa usługi:
|
Wydawaniedecyzji zatwierdzających podziały nieruchomości
|
Miejsce załatwienia sprawy:
|
Urząd Miejski w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3, Wydział Mienia Gminy i Gospodarki Przestrzennej, parter, pokój nr 16, tel. 77 40 66 254, fax 77 40 66 228, e-mail: um@prudnik.pl
Godz. pracy - poniedziałek-piątek: 7:15-15:15 |
Wymagane dokumenty:
|
Wniosek do którego należy dołączyć następujące dokumenty (art 97 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami):
- stwierdzające tytuł prawny do nieruchomości
- wypis i wyrys z katastru nieruchomości
- decyzję o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, jeżeli była wydana przed dniem złożenia wniosku o podział, obowiązującą w dniu złożenia wniosku,
- wstępny projekt podziału, z wyjątkiem podziałów o których mowa w art. 95 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami
- protokół z przyjęcia granic nieruchomości
- wykaz zmian gruntowych
- wykaz synchronizacyjny, jeżeli oznaczenie działek gruntu w katastrze nieruchomości jest inne niż w księdze wieczystej
- mapę z projektem podziału
|
Opłaty:
|
Nie pobiera się.
|
Termin załatwienia sprawy:
|
Od 1 do 2 miesięcy
|
Tryb odwoławczy:
|
Odwołanie od wydanej decyzji wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Opolu ul. Oleska 19a w terminie 14 dni od daty doręczenia za pośrednictwem organu wydającego decyzję administracyjną.
|
Podstawa prawna:
|
|
Informacje
dodatkowe: |
Czynności techniczne geodezyjne wykonują uprawnieni geodeci na zlecenie wnioskodawcy - odpłatnie.
|
Opracowała: Henryk Szmulik
Sprawdził: Naczelnik Wydziału – Krystyna Martyna
Zatwierdził: Sekretarz Gminy - Marek Radom
Podmiot udostępniający: | Urząd Miejski w Prudniku |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: |
Henryk Szmulik |
Data wytworzenia: | 2007-11-12 |