- KARTY USŁUG
- Wydział Organizacyjny
KARTA USŁUG Nr 1/WO - Przyjmowanie, rozpatrywanie i załatwianie skarg i wniosków w Urzędzie Miejskim w Prudniku
KARTA USŁUG Nr 1/WO |
Nazwa usługi: |
Przyjmowanie, rozpatrywanie i załatwianie skarg i wniosków w Urzędzie Miejskim w Prudniku. |
Miejsce załatwienia sprawy:
|
Urząd Miejski w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3, Wydział Organizacyjny, tel. 077 40 66 200, fax 077 40 66 228, e-mail: poniedziałek: 7:15-16:30 wtorek – czwartek: 7:15-15:15 piątek: 7.15-14:00 |
Wymagane dokumenty:
|
Dotyczy skarg i wniosków składanych przez Obywateli, przekazanych przez redakcje prasowe, radiowe i telewizyjne. Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, za pomocą telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu. Wzór protokołu stanowi załącznik do informacji. Skargi i wnioski przyjmowane są w Urzędzie Miejskim w Prudniku, ul. Kościuszki 3 - przez:
Kierownicy gminnych jednostek organizacyjnych przyjmują skargi i wnioski w każdy poniedziałek od godziny 13:00 w siedzibie swoich jednostek.
Osoba koordynująca przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków: Sekretarz Gminy Marek Radom, tel. 077 406 62 05 |
Opłaty: |
Brak |
Termin załatwienia sprawy:
|
Skargi i wnioski załatwiane są bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca. |
Tryb odwoławczy:
|
Brak |
Podstawa prawna:
|
|
Informacje
|
Brak |