KARTA USŁUG Nr 25/RSO - Decyzja o wymeldowaniu.
KARTA USŁUG Nr 25/RSO
|
Nazwa usługi: |
Decyzja o wymeldowaniu. |
Miejsce załatwienia sprawy:
|
Urząd Miejski w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3, Wydział Organizacyjny Referat Spraw Obywatelskich, II piętro, pokój nr 221, tel. 77 40 66 237-238, fax 77 40 66 228, e-mail: |
Wymagane dokumenty:
|
1. Podanie o wymeldowanie napisane przez osobę wnoszącą /właściciela, najemcę lokalu lub inny podmiot dysponujący tytułem prawnym/
|
Opłaty: |
Opłata skarbowa 10,00zł |
Termin załatwienia sprawy:
|
1 do 2 miesięcy, sprawy szczególnie skomplikowane powyżej 2 miesięcy ( gdy trzeba wyznaczyć kuratora dla osoby nieobecnej). |
Tryb odwoławczy:
|
Odwołanie składa się do Wojewody Opolskiego w Opolu w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie, za pośrednictwem Burmistrza Prudnika. |
Podstawa prawna:
|
|
Informacje
|
Podanie powinno zawierać informacje o tym: |
Opracował: Andrzej Żurawski
Sprawdził: Sekretarz Gminy - Marek Radom
Zatwierdził: Sekretarz Gminy - Marek Radom