BURMISTRZ PRUDNIKA
ogłasza otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych na rok 2009 w dziedzinie promocji Gminy Prudnik poprzez osiągnięcia sportowe.
I. Zakres i rodzaj zlecanego zadania.
Celem konkursu jest zlecenie uprawnionemu podmiotowi zadania publicznego Gminy Prudnik w dziedzinie promocji, gwarantującego w szczególności promocję miasta i gminy Prudnik w skali województwa i kraju - poprzez osiągnięcia sportowe w tym :
1. „Promocja Gminy poprzez sport dla drużyn zespołowych na poziomie minimum II ligi”.
2. „Promocja Gminy poprzez sport dla drużyn uprawiających sporty walki i gry umysłowe na poziomie krajowym i międzynarodowym”.
Konkurs przeznaczony jest dla organizacji pozarządowych prowadzących działalność w rozumieniu art. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (Dz. U. Nr 96, poz. 873 z późn. zm.).
II. Środki publiczne przeznaczone na realizację zadania.
Wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania wynosi – 150 000,00 zł. z podziałem na :
1. „Promocja Gminy poprzez sport dla drużyn zespołowych na poziomie minimum II ligi”
- 140 000,00 zł.
2. „Promocja Gminy poprzez sport dla drużyn uprawiających sporty walki i gry umysłowe na poziomie krajowym i międzynarodowym”
- 10 000,00 zł.
III. Termin i warunki realizacji zadania.
1. Zadanie będzie realizowane w terminie od podpisania umowy do dnia 10.12.2009r.
2. Podmiot składający ofertę winien:
a. wykonywać zadanie samodzielnie;
b. prowadzić działalność publiczną na rzecz mieszkańców Gminy Prudnik;
c. działalność statutowa oferenta powinna obejmować realizację zadań z zakresu upowszechniania sportu i rekreacji;
d. przedstawić propozycje działań promocyjnych na rzecz Gminy Prudnik;
e. posiadać kadrę i zaplecze odpowiednie do realizacji zadania;
f. posiadać doświadczenie w realizacji określonego typu zadania;
g. umożliwić organowi zlecającemu sprawowanie kontroli realizacji zadania;
h. zobowiązać się do wyodrębnienia w ewidencji księgowej środków otrzymanych na realizację umowy i rozliczenia dotacji zgodnie z ustalonymi warunkami.
3. Rodzaj wydatków pokrywanych z dotacji:
a. koszty transportu związane z przejazdem zawodników na rozgrywki i zgrupowania sportowe;
b. koszty zakupu wyposażenia, materiałów i sprzętów (nowych i używanych);
c. koszty uczestnictwa zawodników w obozach sportowych;
d. koszty usług (wynajem, rozpowszechnianie informacji, ubezpieczenia zawodników, okresowe badania lekarskie, opieka lekarska podczas rozgrywanych zawodów, opłaty licencyjne, startowe, składki członkowskie);
e. koszty szkoleń, treningów i opłat sędziowskich;
f. koszty zakupu artykułów konsumpcyjnych;
g. pokrycie wydatków administracyjnych (zakup materiałów biurowych, wynagrodzenie księgowego);
h. koszty wyżywienia i noclegów, związanych z udziałem w imprezach sportowych.
4. Z dotacji nie mogą być pokrywane wydatki na:
- remonty budynków;
- zakupy inwestycyjne, środki trwałe;
- działalność gospodarczą.
5. Szczegółowe zasady realizacji i rozliczenia zadania określi umowa zawarta pomiędzy podmiotem a Burmistrzem Prudnika. Wzór umowy dostępny w siedzibie Urzędu Miejskiego w Prudniku, ul. Kościuszki 3, pok. 226, tel/fax 077 4066234.
6. Sprawozdanie z realizacji zadań należy sporządzać w terminach określonych w umowie z wyodrębnieniem w części merytorycznej i finansowej rodzajów oraz kosztów wydatków poniesionych w związku z realizacją zadań, na formularzu określonym w załączniku nr 2 do uchwały Nr IV/19/2006 Rady Miejskiej w Prudniku z dnia 28 grudnia 2006 r. Wzór sprawozdania dostępny w siedzibie Urzędu Miejskiego w Prudniku, ul. Kościuszki 3, pok. 226, tel/fax 077 4066234 lub do pobrania na stronie internetowej www.bip.prudnik.pl
IV. Termin i miejsce składania ofert.
1. Termin składania ofert – do dnia 12 stycznia 2009 r. do godz. 15.00.
2. Miejsce składania ofert – Urząd Miejski w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3, sekretariat –
pokój nr 102.
3. Oferty należy składać wraz z kompletem załączników w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
Dla części I – Ad.1 - „Konkurs ofert na realizację zadania publicznego w zakresie promocji Gminy poprzez sport dla drużyn zespołowych na poziomie minimum II ligi ”
Dla części I – Ad.2 - „Konkurs ofert na realizację zadania publicznego w zakresie promocji Gminy poprzez sport dla drużyn uprawiających sporty walki i gry umysłowe na poziomie krajowym i międzynarodowym”.
4. Wymogi dotyczące oferty:
- oferty należy składać na załączniku nr 1 określonym w Uchwale nr IV/19/2006 Rady Miejskiej w Prudniku z dnia 28 grudnia 2006 roku w sprawie określenia trybu postępowania o udzielenie dotacji z budżetu Gminy Prudnik, podmiotom nie zaliczanym do sektora finansów publicznych i nie działającym w celu osiągnięcia zysku, na cele publiczne związane z realizacją zadań gminy, sposobu jej rozliczania oraz sposobu kontroli wykonania zleconego zadania.
- wzór oferty dostępny jest w siedzibie Urzędu Miejskiego w Prudniku, ul. Kościuszki 3, pok. nr 226, tel./fax 077 4066 234 (do pobrania również na stronie internetowej:www.bip.prudnik.pl).
5. Do oferty winny być dołączone następujące załączniki:
- aktualny odpis z rejestru lub odpowiednio wyciąg z ewidencji lub inne dokumenty potwierdzające status prawny oferenta i umocowanie osób go reprezentujących (ważny 6 miesięcy od daty wystawienia);
- sprawozdanie merytoryczne i finansowe (bilans, rachunek wyników lub rachunek zysków i strat) za ostatni rok, a w przypadku krótszej niż rok działalności za okres jej trwania.
6. Załączniki do oferty składane w formie kserokopii powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela
7. Oferta podmiotu powinna zawierać w szczególności:
a. dane na temat podmiotu ubiegającego się o dotację,
b. opis zadania,
c. przewidziane źródła finansowania zadania,
d. termin i miejsce realizacji zadania publicznego,
e. kalkulację przewidywanych kosztów realizacji zadania publicznego,
f. informację o wcześniejszej działalności podmiotu składającego ofertę,
g. informacje o posiadanych zasobach rzeczowych i kadrowych zapewniających wykonanie zadania, w tym o wysokości środków finansowych uzyskanych na realizację danego zadania z innych źródeł.
V. Termin i miejsce otwarcia ofert.
1. Termin otwarcia ofert – 13 stycznia 2009 r. o godz. 10.00.
2. Miejsce otwarcia ofert – Urząd Miejski w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3, pokójnr 116.
3. Oceny ofert dokona komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Prudnika. Wyboru ofert dokona Burmistrz Prudnika.
4. Przy rozpatrywaniu złożonych ofert i ich wyborze stosuje się zasady określone w uchwale Nr IV/19/2006 Rady Miejskiej w Prudniku z dnia 28 grudnia 2006 roku w sprawie określenia trybu postępowania o udzielenie dotacji z budżetu Gminy Prudnik, podmiotom nie zaliczanym do sektora finansów publicznych i nie działającym w celu osiągnięcia zysku, na cele publiczne związane z realizacją zadań gminy, sposobu jej rozliczania oraz sposobu kontroli wykonania zleconego zadania (Dz. Urzędowy Woj. Op. z 2007 r. Nr 16, poz.604) oraz przepisy zarządzenia Burmistrza Prudnika Nr 76/2007 z dnia 25 kwietnia 2007 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu pracy komisji konkursowej powołanej w celu przeprowadzenia otwartych konkursów ofert na realizację zadań Gminy Prudnik innych niż określone w art. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
VI. Kryteria stosowane przy dokonywaniu wyboru oferty.
1. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w ciągu 30 dni od daty ostatecznego składania ofert.
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Kryteria stosowane przy dokonywaniu oceny oferty:
a. kryterium oceny formalnej (punktowane w skali od 0 do 3 punktów):
Øoferta została złożona terminowo i w odpowiednim miejscu;
Øoferta złożona na właściwym formularzu, jest kompletna i posiada wszystkie wymagane załączniki.
b. kryterium oceny merytorycznej (punktowane w skali od 0 do 5 punktów):
Øzgodność oferowanego zadania z zadaniami i priorytetowymi działaniami określonymi w otwartym konkursie ofert;
Øjakość przygotowania oferty: zrozumiała, przejrzysta, kompletny opis działań, realistyczny i efektywny budżet, dobrze przemyślany i przekonujący plan działania, rezultaty i spodziewane efekty;
Ødoświadczenie w realizacji podobnych zadań;
Ødotychczasowa współpraca organizacji z Gminą Prudnik (rzetelność, terminowość, sposób rozliczenia otrzymywanych dotacji);
Øocena przedstawionej kalkulacji kosztów, zasadność wydatkowania środków;
Øposiadane zasoby kadrowe i rzeczowe.
4. O wyborze oferty i wysokości przyznanej dotacji oferenci zostaną powiadomieni pisemnie.
5. Informacja o wyborze oferty zostanie wywieszona na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego
w Prudniku oraz opublikowana na stronie internetowej Urzędu Miejskiego www.bip.prudnik.pl.
6. Podstawą wypłaty dotacji będzie umowa zawarta pomiędzy podmiotem a Burmistrzem Prudnika, która określi szczegółowo zasady realizacji i rozliczenia zadania.
7. Od decyzji w sprawie dotacji podmiotowi biorącemu udział w konkursie nie przysługuje odwołanie.
Burmistrz Prudnika
mgr inż. Franciszek Fejdych
DOCWzór oferty.doc (68,50KB)
DOCWzór sprawozdania.doc (10,50KB)
Podmiot udostępniający: |
wpisz nazwę podmiotu |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: |
wpisz imię i nazwisko |
Data wytworzenia: |
wpisz datę (rok-miesiąc-dzień) |