NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY - Stanowisko ds. ochrony środowiska
Urząd Miejski w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Stanowisko ds. ochrony środowiska
1. Wymagania niezbędne:
a) ukończone studia wyższe ze znajomością zagadnień związanych z prawem ochrony środowiska
b) staż pracy – minimum 2 lata,
c) umiejętność obsługi komputera,
d) nie karalność za przestępstwo umyślne,
e) samodzielność, rzetelność.
2. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
a) zapewnienie warunków niezbędnych dla ochrony środowiska w ramach obowiązujących przepisów prawnych,
b) prowadzenie postępowania w sprawach wynikających z ustawy Prawo ochrony środowiska
3. Wymagane dokumenty;
a) list motywacyjny,
b) życiorys (CV ),
c) świadectwa pracy lub ich potwierdzone kserokopie stwierdzające posiadanie
wymaganego stażu pracy,
d) dyplom, odpis lub potwierdzona kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych,
e) inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
f) oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo umyślne oraz nie toczy się
przeciwko niemu postępowanie karne,
g) oświadczenie o pozostawaniu lub nie pozostawaniu w rejestrze bezrobotnych i poszukujących pracy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 28 listopada 2008 r. w sekretariacie Urzędu Miejskiego lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Prudniku, 48-200 Prudnik ul. Kościuszki 3, z dopiskiem: „dotyczy naboru na stanowisko ds. ochrony środowiska”.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Prudniku.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej ), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm. ) oraz ustawą z 22.03.1990 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm. ).
Procedura prowadzona jest na podstawie Zarządzenia Burmistrza Prudnika
Nr 0152/15/2005 z dnia 30 listopada 2005 r. w prawie regulaminu naboru pracowników na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Prudniku.
Burmistrz Prudnika
Franciszek Fejdych
Podmiot udostępniający: | Urząd Miejski w Prudniku |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Marek Radom |
Data wytworzenia: | 2008-11-14 |