NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY ds. gospodarowania mieniem komunalnym
Urząd Miejski w Prudniku,
48-200 Prudnik,
ul. Kościuszki 3
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
ds. gospodarowania mieniem komunalnym
-
Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe magisterskie,
b) ogólna znajomość przepisów z zakresu samorządu gminnego i gospodarowania nieruchomościami,
c) sumienność, umiejętność pracy w zespole.
-
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Prowadzenie postępowań w sprawach:
- przekształcenia prawa użytkowania wieczystego gruntów w prawo własności,
- sprzedaży lokali mieszkalnych,
- aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego gruntów.
-
Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny
b) życiorys (CV )
c) w przypadku posiadania stażu pracy świadectwa pracy lub ich potwierdzone
kserokopie,
d) dyplom, odpis lub potwierdzona kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych,
e) inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
f) oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo umyślne oraz nie toczy się
przeciwko niemu postępowanie karne,
g) oświadczenie o pozostawaniu lub nie pozostawaniu w rejestrze bezrobotnych i
poszukujących pracy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 11 sierpnia 2008 r.
w sekretariacie Urzędu Miejskiego lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Prudniku, 48-200 Prudnik ul. Kościuszki 3, z dopiskiem: „dotyczy naboru na stanowisko ds. gospodarowania mieniem komunalnym”.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Prudniku.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej ), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm. ) oraz ustawą z 22.03.1990 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm. ).
Procedura prowadzona jest na podstawie Zarządzenia Burmistrza Prudnika Nr 0152/15/2005 z dnia 30 listopada 2005 w prawie regulaminu naboru pracowników na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Prudniku.
Burmistrz Prudnika
Franciszek Fejdych
Podmiot udostępniający: | Urząd Miejski w Prudniku |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Barbara Muszyńska |
Data wytworzenia: | 2008-07-28 |