http://bip-prudnik.skycms.com.pl/1417/karta-uslug-nr-23rso-postepowanie-administracyjne-w-sprawie-zameldowania-na-pobyt-staly.htmlKARTA USŁUG Nr 23/RSO - Postępowanie administracyjne w sprawie zameldowania na pobyt stały. 

herb.jpeg

 KARTA USŁUG Nr 23/RSO
  Urząd Miejski w Prudniku

  48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3
  tel. 77 40 66 200, fax 77 40 66 228
 
www.prudnik.pl, www.bip.prudnik.pl
e-mail:
um@prudnik.pl

 

 

Nazwa usługi: 

Postępowanie administracyjne w sprawie zameldowania na pobyt stały.

 

Miejsce załatwienia sprawy:

 

Urząd Miejski w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3, Wydział Organizacyjny Referat Spraw Obywatelskich, II piętro, pokój nr 221,    tel. 77 40 66 238, fax 77 40 66 228, e-mail: um@prudnik.pl
Godziny pracy: poniedziałek-piątek: 7:15-15:15.

Wymagane dokumenty:


 

1.Wypełniony druk „ Zgłoszenie pobytu stałego”
2. Podanie (wniosek) o zameldowanie
3. Dokument dotyczący stanu prawnego lokalu mieszkalnego                           
4. Dowód dokonania opłaty skarbowej w wysokości 10,00 zł.

Opłaty:

 

Opłata skarbowa 10,00 zł
za dokonanie czynności urzędowej - wydanie decyzji administracyjnej.

Termin załatwienia sprawy:


 

Do 2 miesięcy 

Tryb odwoławczy:



 

Odwołanie wnosi się do Wojewody Opolskiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji za pośrednictwem Burmistrza Prudnika

Podstawa prawna:



 

  • Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity z 2006r. Dz. U. Nr 139 poz.993 z późn zm.)
  • Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 28 grudnia 2012r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych  i unieważnionych dowodów osobistych (Dz. U.  poz. 1475)
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej  (tekst jednolity z 2012r. Dz. U. poz. 1282 z późn. zm.)
  • Ustawy z dnia 14 czerwca 1960r.  Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U.    z 2013r., poz.267 z późn. zm.)  

Informacje
dodatkowe:

 

W podaniu (wniosku) należy wskazać okoliczności zamieszkania w lokalu w którym mamy być zameldowani oraz przyczyny braku potwierdzenia pobytu przez właściciela lub inny podmiot dysponujący tytułem  pranym

Nadto do podania (wniosku) można dołączyć dokumenty mogące mieć znaczenie w sprawie (np. umowy,  rachunki za media, itp.)

 

Opracował:  Anna Tomczyk
Sprawdził:    Kierownik - Andrzej Żurawski
Zatwierdził:  Sekretarz Gminy - Marek Radom

]]>
2005-10-18 12:55:16Piotr GłowniaUrząd Miejski w Prudniku2005-10-18tak23812014-04-10 10:43:26Anna Tomczyk2013-01-14 08:49:31Tadeusz Górecki2011-06-01 10:41:36Piotr Głownia2011-01-04 13:06:23Piotr Głownia2008-12-05 11:25:22Piotr Głownia2008-10-02 11:49:41Piotr Głownia2007-01-10 12:54:52Piotr Głownia2007-01-03 10:04:09Piotr Głownia2006-08-25 12:34:14Piotr Głownia2006-06-23 08:42:30Piotr Głownia2005-10-18 12:55:16Piotr Głowniahttp://bip-prudnik.skycms.com.pl/download/attachment/5965/herb.jpegherbjpeg8.98 KB264nie2012-03-29 10:48:29Piotr Głownia2014-04-10 10:43:26Anna Tomczykdodanie-pliku-do-strony2014-04-10 10:43:26Anna Tomczykutworzenie-plikuherb2012-03-29 10:48:29Piotr Głownia