stanowisko „Kierownik Referatu Zarządzania Kryzysowego”
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana Pani Joanna Olejnik, zam. w Prudniku.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Joanna Olejnik spełniła wymagania stawiane przy naborze.
Przeprowadzona ocena rozmowy kwalifikacyjnej wykazała, że Pani Joanna Olejnik posiada odpowiednią wiedzę i predyspozycje do zatrudnienia na w/w stanowisku.
Burmistrz Prudnika
Grzegorz Zawiślak
INFORMACJA DOT. NABORU NA STANOWISKO
„Kierownik Referatu Zarządzania Kryzysowego”
Informuję, iż kolejny etap naboru na w/w stanowisko przeprowadzony będzie
w formie rozmowy kwalifikacyjnej, która odbędzie się w dniu 18 września 2020 r. o godz. 12.30 w Urzędzie Miejskim w Prudniku, ul. Kościuszki 3, pok. nr 102 /I piętro/.
Warunki formalne spełnił jeden kandydat, który został zakwalifikowany do kolejnego etapu naboru.
O terminie rozmowy kandydat zostanie powiadomiony telefonicznie lub mailowo.
Zastępca Burmistrza
Jarosław Szóstka
na stanowisko „ KIEROWNIK REFERATU ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO”
2. Wymagania dodatkowe:
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, w tym między innymi:
1) wykonywanie prac planistycznych z zakresu ochrony ludności tj. zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej, obronności państwa;
2) wyznaczanie celów i opracowywanie rocznych planów pracy;
3) prowadzenie spraw gminnego zespołu zarządzania kryzysowego ;
4) nadzór nad przeprowadzaniem rejestracji przedpoborowych;
5) nadzór nad sprawnym przebiegiem kwalifikacji wojskowej;
6) udział w przygotowaniu decyzji administracyjnych w sprawach z zakresu spraw objętych ustawą o powszechnym obowiązku obrony;
7) realizowanie zadań wynikających z ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych;
8) prowadzenie spraw dot. zbiórek publicznych organizowanych na terenie gminy;
9) zapewnienie środków do zachowania gotowości bojowej ochotniczym strażom pożarnym;
10) koordynowanie akcji kurierskiej;
11) planowanie i nadzorowanie organizacji ćwiczeń i szkoleń z pracownikami, kadrą kierowniczą Urzędu Miejskiego, gminnych jednostek organizacyjnych;
12) organizacja, koordynacja i nadzór w tworzeniu i przygotowywaniu do działania formacji Obrony Cywilnej i udzielanie niezbędnej pomocy w tym zakresie;
13) realizacja zadań gospodarki materiałowo-finansowej i zaopatrzeniowo- sprzętowej ochrony ludności;
14) sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem stanowiska kierowania;
15) realizacja zadań związanych z funkcjonowaniem systemu powszechnego ostrzegania
i alarmowania;
16) prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem monitoringu miejskiego, jego rozwojem, modernizacją i naprawami;
17) prowadzenie spraw związanych z konserwacją sprzętu łączności oraz systemu powszechnego ostrzegania i alarmowania;
18) prowadzenie bazy danych Szefa Obrony Cywilnej „ARCUS”;
19) prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem zadań inwestycyjnych
i remontowych w obiektach remiz OSP;
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
5. W miesiącu lipcu 2020 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w Urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6 %.
6. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV ),
3) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4) kserokopie świadectw pracy,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
6) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw
publicznych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 10 września 2020 r. do godz. 15.00 w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Prudniku w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko kierownika referatu Gminnego Centrum Reagowania”.
Aplikacje, które wpłyną do jednostki po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Prudniku.
Nabór przeprowadzony będzie w postaci rozmowy kwalifikacyjnej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).
Burmistrz Prudnika
Grzegorz Zawiślak
]]>